امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز گفت: برای تکمیل و اجرای طرح های فرهنگی و دانشگاهی نیمه تمام در کنار اعتبارهای دولتی به جلب مشارکت افراد خیر نیاز است، مسوولان باید زمینه حضور سرمایه گذاران و خیران علاقه مند را در این ارتباط فراهم کنند.
کد خبر: ۵۵۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 15 January 2018

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی عصریکشنبه در بازدید از خوابگاه درحال ساخت پردیس دانشگاه یزد در مهریز که با حضور فرماندار ، شهردار و خیر مهریزی انجام شد، افزود: مسوولان باید زمینه حضور خیران برای انجام طرح های آموزشی ، فرهنگی و دانشگاهی را در شهرستان فراهم کنند که این امر نقش مهمی در توسعه علمی منطقه دارد.
وی ادامه داد: حضور خیر مهریزی (جعفر شکیب ) برای ساخت خوابگاه دانشجویان در شهرستان قابل تقدیر است، این اقدام الگویی مناسب برای کسانی است که دل در گرو پیشرفت منطقه و ارتقای مسائل علمی و فرهنگی شهرستان دارند.
همچنین رئیس پردیس دانشگاه یزد در مهریز بدون اشاره به اعتبار هزینه شده برای ساخت خوابگاه خیری ، گفت: عملیات اجرایی ساخت این خوابگاه با ظرفیت اسکان 200 دانشجو از بهمن ماه 1395شروع شده است.
بمانعلی دهقان منگابادی، افزود: خوابگاه دانشجویی و سلف سرویس این واحد با 90 درصد پیشرفت فیزیکی توسط فرد خیر در حال ساخت است، امیدواریم تا ابتدای سال 1397 به بهره برداری برسد. 
این مسوول ابراز امیدواری کرد که با افتتاح خوابگاه ، زمینه برای جذب دانشجویان بیشتر و رفاه آنها برای تحصیل در شهرستان فراهم شود. 
هم اکنون 300 دانشجو در 6 رشته کامپیوتر ، روان شناسی ، حسابداری ، حقوق ، زبان انگلیسی و مدیریت بازرگانی در این واحد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند. 
مهریز سه مرکز آموزش عالی شامل پردیس دانشگاه یزد ، پیام نور و آزاد اسلامی دارد که در سال تحصیلی 97-96، حدود سه هزار دانشجو در افزون بر 100 رشته در این واحدها مشغول تحصیل هستند

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار