برگزاری مسابقات در روزهای بدون رئیس؛
رقابت‌های وزنه برداری بزرگسالان باشگاه‌های استان قم تحت عنوان جام انقلاب با حضور ۳۰ مدعی کسب عناوین قهرمانی بامعرفی نفرات برتر به اتمام رسید.
کد خبر: ۵۵۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 15 January 2018

به گزارش تابناک قم، ۳۰ وزنه بردار استان قم در مسابقات وزنه برداری باشگاه‌های استان قم جام انقلاب با یکدیگر به رقابت پرداختند تا چهره برترین‌های این پیکارها مشخص شود و نفرات برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مسابقات که روز یکشنبه در مجموعه ورزشی شهید زین الدین قم به انجام رسید و ۳۰ ورزشکار از ۵ باشگاه مختلف وزنه‌برداری استان قم در آن حضور داشتند، در دسته ۶۲ کیلوگرم امیرشجاع فرد از باشگاه شهید زین الدین به عنوان نخست دست یافت و قهرمان شد.

امیر علی قاسمی از باشگاه شهید حیدریان در دسته ۶۹ کیلوگرم اول شد و همین عنوان در دسته ۷۷ کیلوگرم به محمد جواد سالاری از باشگاه شهید رواقی رسید و در دسته ۸۵ کیلوگرم نیز امیر فرزاد محمدی دانا از باشگاه شهید رواقی به عنوان قهرمانی دست یافت.

این در حالی است که رشته وزنه برداری در قم یک رشته توسعه نیافته تلقی می‌شود و قم در تیم‌های ملی در رده‌های سنی مخالف فاقد نماینده است و حضور قم در سطح مسابقات کشوری نیز بسیار محدود است و کناره گیری رئیس هیئت وزنه برداری قم نیز این شرایط را وارد بخش جدیدی کرده است.

هیئت وزنه برداری استان قم برنامه خود را توسعه این رشته در بخش پایه و علاقه‌مندسازی وزنه برداران نوجوان و نونهال به وزنه برداری عنوان کرده است اما باید دید با انتخاب رئیس جدید هیئت وزنه برداری استان قم وعده و وعیدها مسیر تحقق در پیش می‌گیرند یا خیر.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار