مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين:
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين از پايان اصلاح هندسی تقاطع معلم- چگينی به صورت يک سه راهی با داشتن چراغ راهنمايی خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 15 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: بخش قابل توجهی از پروژه‌هایی که در دستور کار سازمان قرار می‌گیرد، پروژه‌های اصلاح هندسی است.

وی افزود: در این راستا اجرای پروژه اصلاح هندسی تقاطع معلم-چگینی از چندی پیش در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفت که شامل عملیات اجرایی مختلفی از قبیل بتن ریزی، نصب پایه ها و چراغ راهنمایی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: اصلاح هندسی این تقاطع در راستای تأمین حرکت شمال به جنوب بلوار شهید چگینی(حدفاصل تقاطع مطهری تا بلوار معلم) اجرا شده است و در کاهش بار ترافیکی خیابان معرفت در ناحیه ملاصدرا نقش کلیدی ایفا می‌کند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه اصلاح هندسی، تقاطع معلم-چگینی به یک سه راهی تبدیل شده و گره‌های عرضی عابر پیاده این تقاطع هم در هنگام اجرای پروژه اصلاح هندسی ساماندهی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار