رئیس هیات سوارکاری استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه 17 سال است پیست سوارکاری ندارد، گفت: برای ساخت یک پیست سوارکاری چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۵۵۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 15 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،رئیس هیات سوارکاری استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه 17 سال است پیست سوارکاری ندارد، گفت: برای ساخت یک پیست سوارکاری چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ستار الماسی ، با بیان اینکه طی سالهای 50 تا 81 سومین پیست اسب دوانی کشور در استان کرمانشاه قرار داشت، اظهارک رد: ازسال 81 با تبدیل کردن پیست سوارکاری کرمانشاه به ورزشگاه 15 هزار نفری، این استان تنها پیست سوارکاری خود را از دست داد.

وی ادامه داد: نبود پیست سوارکاری آسیب های زیادی را به این رشته در کرمانشاه وارد کرد که مهمترین آن خروج اسب‌های ذخیره نژادکرد از استان بود.

رئیس هیات سوارکاری استان کرمانشاه اظهار کرد: سال 93 با اختصاص بخشی از زمین دهکده المپیک کرمانشاه به عنوان پیست سوارکاری، تاحدودی توانستیم این رشته را در استان مجددا فعال کنیم و جشنواره هایی نظیر زیبایی، استقامت و مسافت طی چند سال گذشته درکرمانشاه برگزار شده است.

 الماسی با بیان اینکه برای ساخت پیست سوارکاری چهار میلیارد تومان و برای ساخت یک مجموعه سوارکاری 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: از آنجایی که در طول 17 سال گذشته بخش دولتی نتوانسته در زمینه ساخت یک پیست سوارکاری در استان ورود کند، با چند سرمایه گذار بخش خصوصی وارد مذاکره شده‌ایم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار