معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ایلام گفت: امسال با توجه به تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه برنامه های این ایام با رویکرد اقتصاد مقاومتی و فرهنگ فاطمی برگزار می شود.
کد خبر: ۵۵۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 15 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید کاکی در نشست هماهنگی گرامیداشت دهه فجر شهرستان ایلام اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی مانند خورشید در دنیا می درخشد و چشم مستکبران را کور کرده است.


وی افزود: همه دستگاه ها و نهادها موظفند عظمت انقلاب را به دنیا و بخصوص به جوانان این مرز و بوم انتقال دهند و با حفظ شان ایام فاطمیه با حضور پرشور خود بار دیگردست دشمنان را از اسلام و انقلاب کوتاه کنند.


کاکی با بیان اینکه رویکرد اقتصاد مقاومتی باید در همه برنامه ها در دستور کار قرار گیرد، گفت: ظرفیت رسانه ملی، خبرگزاری ها و فضای مجازی فرصت مناسبی برای انتشار پیام انقلاب است و بی شک حضور پر شور و انقلابی مردم در ایام دهه فجر تیر خلاصی بر پیکر استکبار جهانی است.


وی یادآور شد: 17 کمیته در شهرستان ایلام مسئولیت برگزاری مراسم دهه فجر را به عهده دارند و روسای کمیته ها و ادارات ذیربط نیز موظفند برنامه های شاخص خود را در زمان مقرر اعلام و برگزار کنند.


معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ایلام استفاده از ظرفیت مردم را در دستور کار قرار داد و گفت: باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد نیزبرای حضور در این ایام و اجرای برنامه های زیست محیطی استفاده شود.


وی از دیگر برنامه های این دهه را صبحگاه مشترک و رژه نیروهای مسلح و خودرویی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با رویکرد اقتصاد مقاومتی، غبارروبی مزار شهدا و بازدید و سرکشی از خانواده شهدا، نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس ایلام با هماهنگی آموزش و پرورش و نصب بنر و پرچم اعلام کرد.


کاکی برگزاری برنامه های فرهنگی در مناطق حاشیه ای را ضروری دانست و گفت: اجرای برنام های فرهنگی و انقلابی در مناطق حاشیه ای و محروم علاوه بر نشان دادن عظمت و تاریخچه انقلاب باعث ایجاد شور و نشاط در این قشر بخصوص نوجوانان و جوانان می شود.


وی افزود: همچنین با همکاری مرکز بهداشت شهرستان ویزیت رایگان در مناطق شهری، حاشیه ای و روستایی نیز در این ایام به شهروندان ارائه می شود همچنین اجرای مراسم عشایری نیز در این برنامه ها نمود خواهد داشت.


کاکی تاکید کرد: با توجه به حجم برنامه های ایام دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها با حضور استاندار ایلام و سایر مسئولان در یک روز مشخص اعلام خواهد شد.


وی به ارتقا کمی و کیفی برنامه های امسال اشاره کرد و گفت: توقع مردم این است که سال به سال شاهد مراسم با کیفیت تر از گذشته باشیم و برای نیل به این مقصود باید از تمام ظرفیت های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار