مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در بخش جایگاه‌های CNG در مجموع ۲۲.۸ میلیارد تومان بدهی وجود دارد و با توجه به اینکه بخشی از جایگاه‌ها در اختیار شهرداری‌ها و بخشی در اختیار بخش خصوصی است، متأسفانه در بخش جایگاه‌هایی که در اختیار شهرداری است ۱۹ میلیارد تومان بدهی وجود دارد.
کد خبر: ۵۵۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ 15 January 2018

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه جایگاه‌های CNG همدان ۲۲.۸ میلیارد تومان به این شرکت بدهی دارند گفت: ۷۴ درصد از بدهی کلی جایگاه‌های CNG متعلق به سه جایگاه شهرداری‌ها است.

به گزارش تسنیم؛ محمد مهدی مهدوی با بیان اینکه ۴۳ جایگاه CNG فعال در سطح استان همدان وجود دارد اظهار داشت: تأمین سوخت گاز فشرده طبیعی برای خودرو‌ها در این جایگاه‌ها به میزان روزانه ۳۸۰ تا ۴۴۵ هزار متر مکعب سوخت مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان بیان کرد: در بخش جایگاه‌های CNG در مجموع ۲۲.۸ میلیارد تومان بدهی وجود دارد و با توجه به اینکه بخشی از جایگاه‌ها در اختیار شهرداری‌ها و بخشی در اختیار بخش خصوصی است، متأسفانه در بخش جایگاه‌هایی که در اختیار شهرداری است ۱۹ میلیارد تومان بدهی وجود دارد.

مهدوی افزود: ۳.۸ میلیارد تومان بدهی شرکت گاز در بخش جایگاه‌های CNG مربوط به بخش خصوصی وجود دارد و می‌توان گفت: بخش خصوصی خیلی بهتر به تعهدات خود عمل کرده و مطالبات دولت را پرداخت می‌کنند.

وی گفت: متأسفانه شهرداری‌ها کارمزد خود را نقداً از مردم دریافت می‌کنند، ولی سهم دولت را که به عنوان امانت نزد آن‌ها است را برداشت کرده و سهم دولت را واریز نمی‌کنند که این موضوع از مشکلات جدی شرکت گاز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اظهار داشت: ۱۴.۷ میلیارد تومان از بدهی جایگاه‌ها مربوط به شهرداری‌ها است که در ملایر و نهاوند قرار دارد. جایگاه CNG شهرداری نهاوند به تنهایی ۵.۸ میلیارد تومان به شرکت گاز بدهی دارد.

مهدوی عنوان کرد: ۷۴ درصد از بدهی کلی جایگاه‌ها متعلق به سه جایگاه شهرداری‌ها است و همچنان این مشکل وجود دارد و تنها کاری که توانسته‌ایم انجام دهیم وصول گاز بهای جاری بوده است و بدهی مهرو موم‌های قبل علی‌رغم برگزاری جلسات مختلف و انعکاس به سازمان‌های نظارتی، چون دیوان محاسبات، سازمان بازرسی، معاونت پیشگیری از جرائم دادگستری و طرح در کمیته وصول مطالبات استانداری و ... همچنان وصول نشده است.

وی با اعلام اینکه سه جایگاه در شهرستان‌های نهاوند و ملایر بدهکاران اصلی شرکت گاز همدان در این بخش محسوب می‎شوند، بیان کرد: مطالبات این جایگاه‌ها هفت الی هشت سال است که باقی مانده و تنها هنر ما این بوده که توانستیم مطالبات جاری را دریافت کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه این جایگاه‌ها متعلق به شهرداری‌های ملایر و نهاوند است، عنوان کرد: شرکت گاز استان همدان با جایگاه‌های خصوصی که به صورت خصوصی مدیریت می‌شوند مشکلی ندارد و مشکل اصلی شرکت گاز همدان با جایگاه‌های متعلق به شهرداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار