با حکم سید محمد بطحائی؛
سید محمد بطحایی در طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی ملکی را به عنوان مشاور عالی وزیر درامور همکاری با حوزه های علمیه منصوب کرد.
کد خبر: ۵۵۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶ 16 January 2018

به گزارش تابناک قم، در حکم وزیر آموزش و پرورش خطاب به حجت الاسلام و المسلمین ملکی آمده است؛ با عنایت به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به عنوان مشاور عالی وزیر در امور همکاری با حوزه های علمیه منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و مشارکت و همکاری معاونان، مشاوران و مدیران کل استانها در تحقق اهداف تعلیم وتربیت اسلامی در چار چوب اسناد بالا دستی، بویژه سند تحول بنیادین، سیاست های دولت تدبیر و امید، برنامه های این جانب که به مجلس ارایه کرده ام و توافق نامه همکاری با حوزه های علمیه موفق باشید.

اهم ماموریت های مشاور عالی وزیر

*تدوین سند جامع چشم انداز همکاری با حوزه های علمیه در چارچوب اسناد و اهداف مشترک.
*برنامه ریزی به منظور ایجاد ارتباط و تعامل سازنده وزارت آموزش و پرورش با حوزویان ،حوزه های علمیه و مراکز حوزوی برای دست یابی به اهداف مشترک.
*استفاده از توانمند یهای دو نهاد جهت توسعه و ارتقای بینش دینی و اسلامی کودکان ، نوجوانان و جوانان عزیز بخصوص فرهنگیان و دانش آموزان.
*برنامه ریزی به منظور استفاده نظام مند از طلاب و فضلای حوزه حوزوی جهت انجام فعالیت های علمی- آموزشی و فرهنگی – تربیتی درمدارس و مراکز آموزش و پرورش در چار چوب قوانین و مقررات.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین سید مجتی ملکی پیش از این مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش پرورش بود که با ارتقا حکم وی و نگاه ویژه وزیر برای تعامل باحوزه های علمیه ،انتظار میرود همکاری دو نهاد حوزه و دستگاه تعلیم و تربیت وارد فاز جدیدی شده وبدین ترتیب، سید محمد بطحایی گام جدی در تحقق وعده های خود به مجلس شورای اسلامی مبنی بر تحول تربیتی و دینی با همفکری و همکاری حوزه علمیه برخواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار