فرمانده سپاه الغدیر تأکید کرد:
فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های آموزشی و تبیینی در دهه فجر،‌گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری مراسم‌های دهه فجر شرایط لازم برای مداخله و مشارکت مردم در تدوین و اجرای برنامه های مختلف در این ایام را ایجاد کنند.
کد خبر: ۵۵۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 16 January 2018

به گزارش تابناک یزد،سردار«فتح الله جمیری» در جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان که با حضور فرماندهان رده‌های مختلف سپاه الغدیر برگزار شد، ضمن تسلیت جابختن ملوانان نفت کش سانچی، ‌اظهار کرد: تلاش برای پایداری انقلاب اسلامی در هر عرصه‌ای که باشد مقدس و ستودنی است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های متنوع و تبیینی ویژه بزرگداشت یوم الله دهه فجر، افزود: بیش از دو هزار 500 رده در مجموعه سپاه الغدیر استان یزد فعالیت می کنند که اگر برای هرکدام حتی یک برنامه تدوین شود به دلیل گستردگی جامعه هدف دارای اهمیت و حساسیت بالایی است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این که مردمی بودن باید یکی از محورهای اصلی برنامه های تدوین شده در دهه فجر باشد، گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان طوری برنامه‌ریزی کنند که در تمام رده‌های انتظامی و بسیج، مراکز آموزشی،‌کلانتری هاو پادگان‌ها مراسم ویژه بزرگداشت پیروزی انقلاب برگزار شود.

جمیری در ادامه با اشاره به نقش مردم در پایداری انقلاب اسلامی، تصریح کرد: حضور و مداخله مردم در تدوین و اجرای برنامه های بزرگداشت دهه فجر باید شاخص و کاملا مشخص باشد.

این مقام مسئول رعایت مسائل امنیتی و توجیهات ایمنی را از دیگر ضرورت‌های اجرایی در خصوص برگزاری مراسم های بزرگداشت یوم الله 22 بهمن دانست و تأکید کرد: مسئولان فرهنگی،‌سیاسی و آموزشی از 22 بهمن برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و اهداف قرآنی آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار