امام جمعه و رييس شوراي فرهنگ عمومي مهريز اظهار كرد: حجاب بحث ضروری دین و اصل اساسی در مکتب حیات بخش اسلام است و آیات و روایات متعددی در قرآن کریم بر رعایت آن تاکید دارد که باید برای نسل جوان تبیین شود.
کد خبر: ۵۵۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 16 January 2018

حجت السلام «عبدالرضا محي‌الديني» در جلسه توجیهی عفاف و حجاب ویژه مربیان، معاونین پرورشی و مدیران مدارس مهریز كه در پردیس دانشگاه یزد در اين شهرستان برگزار شد، تاکید کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف فرهنگی خود موضوع بي‌‌حجابی، بدحجابی و بی‌عفتی را در میان دختران در قالب برنامه‌های مختلف ترويج می‌دهند که مقابله با اين خدعه دشمنان هوشیاری خانواده‌ها و فرهنگیان را طلب می‌کند . 

به گفته وي، حجاب بحث ضروری دین و اصل اساسی در مکتب حیات بخش اسلام است و آیات و روایات متعددی در قرآن کریم بر رعایت آن تاکید دارد که باید برای نسل جوان تبیین شود.

امام جمعه مهریز در این نشست که مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند، با بیان اهمیت حجاب و عفاف گفت: حجاب محدویت نیست بلكه مصونیت است و نباید در جامعه این برداشت صورت گیرد که حجاب برای بانوان محدویت است . 

وی با اشاره به اثرات مختلف رعایت حجاب و عفاف در بانوان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان، افزود: با تحکم و برخورد سخت مخالفیم لذا مربیان باید با تشویق و ترغیب و الگوسازی، دانش‌آموزان را به سمت رعایت حجاب و غفاف سوق دهند. 

ياداور مي‌شود؛ شهرستان مهریز 100 مدرسه و 9 هزار دانش‌آموز دارد که حدود نیمی از آنها در مدارس دخترانه شهرستان تحصیل می‌کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار