سعید آقاخانی برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر به خاطر فیلم "خداحافظی طولانی" امسال با دو فیلم راهی جشنواره شده است.
کد خبر: ۵۵۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 16 January 2018

به گزارش تابناک : سعید آقاخانی برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر به خاطر فیلم "خداحافظی طولانی" امسال با دو فیلم راهی جشنواره شده است.

 

آقاخانی در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر برای ایفای نقش در فیلم خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد موتمن پس از رقابت تنگاتنگ با سیامک صفری برای بازی در فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خود اختصاص داد.

 

 

این هنرمند کردستانی بیشترین فعالیت خود را در عرصه تلویزیون داشته اما تاکنون در دوازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است.

 

وی امسال در دو فیلم "کامیون" به کارگردانی "کامبوزیا پرتوی" و همچنین "ماهورا" ساخته "حمید زرگرنژاد" به ایفای نقش پرداخته و با توجه به سابقه خوب خود از شانس های اصلی بازیگری محسوب می شود.

 

آقاخانی در ماهورا با بازیگرانی همچون ساعد سهیلی، بهاره کیان افشار، مونا فرجاد، میترا حجار، کامران تفتی، داریوش ارجمند، احمد کاوری و علی اوسیوند همبازی بوده است.

 

وی همچنین در فیلم "کامیون" به ایفای نقش در مقابل بازیگرانی همچون نیکی کریمی، تروسکا جولا، نسرین مرادی و رامین راستاد پرداخته است. وی در این فیلم در نقش یک راننده کامیون ظاهر شده است.

 

منبع : میزان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار