تشکیل کمیته انضباطی
رییس هیات کشتی البرز گفت: رای نهایی کمیته انضباطی برای علیرضا کریمی کشتی گیر البرزی تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران هنوز صادر نشده است.
کد خبر: ۵۵۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 16 January 2018

به گزارش تابناک البرز ، حمید یاری افزود: کمیته انضباطی برای این کشتی گیر تشکیل شده و تلاش فدراسیون کشتی بر این است تا رای نهایی منجر به تعلیق فدراسیون و یا محرومیت این کشتی گیر نشود.


وی گفت: سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر به رسمیت نشاختن رژیم غاصب اسراییل است و طرح این موضوع که سیاست ربطی به ورزش ندارد، حرفی بی اساس است چرا که در صورت مبارزه با ورزشکاران رژیم اشغالگر بدین معنی است که آنها را به رسمیت شناخته ایم.


یاری با بیان اینکه بیش از 7 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشتی کشتی در استان البرز فعالیت می کنند، خاطر نشان کرد: ظرفیت های استان این باعث شد تا البرز میزبان 3 دوره مسابقه های بین المللی و ملی باشد.


یاری گفت: برگزاری این مسابقه ها نیاز به هزینه داشت و هم اکنون بیش از 250 میلیون تومان بدهی برگزاری این مسابقه ها است که هنوز پرداخت نشده است.


وی ادامه داد: توجه نکردن مسئولین به ظرفیت های استان البرز در رشته کشتی باعث شده تا آنچنان که حق این رشته ورزشی در البرز است، ادا نشود وحتی اسپانسرهایی که در برگزاری این رقابت ها از فضای سالن برای تبلیغات خود بهره بردند، حتی ریالی به ما کمک نکردند.


یاری در ادامه گفت: تاکنون 34 اعزام به مسابقات داشته ایم که رهاورد حضور کشتی گیران البرزی در این رقابت ها 70 مدال کشوری و 7 مدال بین المللی و آسیایی بوده است.


وی افزود: 27 نفر از کشتی گیران در بخش آقایان و 4 نفر از کشتی گیران در بخش بانوان از استان البرز در رده های سنی مختلف به رقابت ها اعزام شده اند.


رییس هیات کشتی البرز ادامه داد: با وجود چنین ظرفیت هایی در زمان برگزاری رقابت های کشوری و بین المللی تعدادی از مسئولان حتی خبر از برگزاری چنین رقابت هایی نداشتند.


وی با بیان اینکه هیچ سالن و منبع درآمدی در اختیار هیات کشتی استان البرز نیست، اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های هیات، جذب سرباز قهرمان است که برای اجرایی کردن این طرح قراردادی با سپاه امام حسن مجتبی (ع) در حال نهایی شدن است.


نائب رئیس هیات کشتی البرز نیز با اشاره به اینکه 55 کشتی گیر زن البرزی در این رشته ورزشی مشغول به فعالیت هستند، گفت: یکی از برنامه های هیات کشتی استان البرز، سرمایه گذاری و کشف استعدادهای بانوان در این رشته ورزشی است.


منا میرزایی افزود: به همین منظور امسال برای نخستین بار دوره های داوری بانوان و مربیگری بانوان در رشته کشتی کلاسیک را در استان برگزار کرده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار