مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری مهم‌ترين برنامه‌ کمیته ایثارگران در دهه فجر را آیین ميهمانی لاله‌ها و تجديد ميثاق با شهدا عنوان کرد.
کد خبر: ۵۵۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 16 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری و اعضای کمیته ایثارگران تشکیل شد.
فریبرز نجفی با بیان اینکه در سال گذشته طی جلساتی که با هم‌فکری اعضای این کمیته داشتیم برنامه‌های مدون و خوبی در حوزه ایثار و شهادت برگزار شد، اظهار کرد: امید است با برنامه‌ریزی بهتر در سال جاری بتوانیم برنامه‌هایی با کیفیت بهتر و در خور شأن شهدا برگزار کنیم.
وی افزود: هر چه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد به برکت خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران است، در همین راستا وظایف این کمیته در تبیین و پاسداشت اهداف انقلاب و شهدا سنگین‌تر است لذا این کمیته باید از برجستگی خاصی برخوردار باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ما باید تمام تلاش و همت خود را در برپایی هرچه با شکوه‌تر جشن پیروزی انقلاب بکار ببندیم تا بتوانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری و تجلیل از شهدای انقلاب قدمی برداشته باشیم.
نجفی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دور کردن انقلاب از اهداف الهی خود است، خاطرنشان کرد: وظیفه ما در پاسداشت ایام‌الله دهه فجر و پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی بسیار مهم‌تر از گذشته است و در این راستا باید از تمام توان و ظرفیت‌های کمیته ایثارگران در جهت برپایی برنامه‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.
وی محوری‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌ها در این ایام را میهمانی لاله‌ها (عطرافشانی و غبارروبی گلزارهای مطهر شهدا) و تجدید میثاق با شهدا دانست و گفت: باید این برنامه به نحوی برپا شود که در خور شأن و منزلت شهدا باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری افزود: برای آنکه بتوانیم قدردان و سپاسگزار شهدا باشیم باید ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم و این امر میسر نخواهد شد مگر با ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جدید و عجین کردن روحیات جوانان با این فرهنگ، چرا که هنوز هم فهمیده‌ها و حججی‌ها در بین این جوانان حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار