نایب رئیس اول کمیسیون انرژی از بررسی دلایل وقوع حادثه در این کمیسیون با حضور مسئولان ذیربط خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 17 January 2018
به گزارش تابناک : هدایت الله خادمی نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سانحه برخورد نفتکش ایرانی به کشتی تجاری در نزدیکی سواحل چین،گفت: کمسیون انرژی به این مسئله ورود و با دعوت از مسئولان ذیربط ابعاد مختلف سانحه را بررسی می‌کند.
 
وی با بیان اینکه درحال جمع آوری اطلاعات، اسناد و گزارشات دستگاه های ذیربط هستیم، افزود:کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون تخصصی قطعاً دلایل وقوع حادثه را پیگیری و در این زمینه گزارشی را تهیه و جهت قرائت در صحن علنی در اختیار هیئت رئیسه قرار  می‌دهد.
 
نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه دیر اقدام کردن مسئولان در رسیدگی به وضعیت نفتکش مشهود است، اظهار داشت:ناتوانی و بی‌کفایتی چینی‌ها نسبت به این حادثه کاملاً مشهود است.
 
خادمی با بیان اینکه نفتکش و محموله آن بیمه بوده‌اند، ادامه داد:از لحاظ قانونی باید خسارت‌های ناشی از این حادثه از سوی شرکت بیمه به ما پرداخت شود مگر اینکه مسائلی از قبیل ارتباطات بانکی و و بحث سوییفت را مطرح کرده و مشکل تراشی کنند.
 
نماینده ایذه در مجلس تصریح کرد:البته محموله نفتکش (FOB)بوده و مربوط به کره جنوبی است یعنی اینکه زمانی که محموله از کشور ما حمل شد دیگر مربوط به کره جنوبی است و ما پاسخگوی آن نباید باشیم.
 
 
 
منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار