رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارش برف پراکنده و پدیده مه گرفتگی در برخی محورهای استان موجب کاهش دید افقی رانندگان و لغزندگی جاده ها شده است.
کد خبر: ۵۵۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 17 January 2018

به گزارش تابناک : ابوالفضل حسینی عشرت آباد چهارشنبه افزود: بر اساس گزارش راهداران و تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی پدیده مه گرفتگی در ابتدای آزاد راه مشهد - باغچه و محورهای منتهی به بخش سرولایت نیشابور دید افقی رانندگان را کاهش داده است.
وی ادامه داد: بارش برف پراکنده نیز در جاده درگز - قوچان محدوده گردنه تیوان و سبزوار - چکنه در محدوده گردنه عبدالله گیو موجب لغزندگی سطح این محورها شده است.
حسینی بر رعایت موارد ایمنی و احتیاط رانندگان در هنگام تردد در محورهای یاد شده تاکید و بیان کرد: هم اکنون رفت و آمد در تمام جاده های خراسان رضوی به صورت عادی و روان در جریان است.
وی اضافه کرد: رانندگان می توانند از طریق شماره تلفنهای 33411000 و 141 اطلاعات لازم را درباره مسیرهای مورد نظر از مرکز مدیریت راهها دریافت کنند.
بارشهای اخیر از بامداد روز سه شنبه در محورهای شمالی استان آغاز شده و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی با افزایش دما امروز بارش برف پایان خواهد یافت.
خراسان رضوی دارای 20 هزار و 483 کیلومتر جاده است که 6 هزار و 331 کیلومتر آن شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن روستایی است. ا
ین استان علاوه بر 51 گردنه به طول 545 کیلومتر در مسیرهای بین شهری، 172 گردنه به طول 574 کیلومتر در جاده های روستایی و نیز 136 محل کولاک و مه گیر به طول 586 کیلومتر دارد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار