کد خبر: ۵۵۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 17 January 2018

یادواره شهدای علما و روحانیون سیستان و بلوچستان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، دقایقی پیش اجلاسیه شهدای علما و روحانیت کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان با حضور ریاست سازمان بسیج مستضعفین و مسئولان لشگری و کشوری و علمای شیعه و سنی و خانواده معظم شهدا در حسینه عاشقان ثارالله آغاز به کار کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: شهدا از مولفه‌های قدرت نرم ملت ایران هستند.

حسین معروفی افزود: استکبارستیزی و مقابله علیه باطل را باید از شهدا آموخت، شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند و ناظر بر اعمال و اندیشه ما در این دنیا هستند.

وی افزود: عمل زیبا در گرو اندیشه زیباست، شهدای ما جان خود را فدا کردن و به هیچ کس مدیون نیستند و این ما هستیم که مدیون خون شهدا هستیم.

این مسؤول ادامه داد: در دوران دفاع مقدس توده‌های مردم موفق شدند از آزمون سربلند و پیروز بیرون بیایند و از نخبگان پیشی گرفتند.

معروفی بیان کرد: نخبگان جامعه نیز باید از توده‌های مردم پیشی گرفته و از توده‌های مردم جا نمانند. امسال اقدامات بسیار خوبی در زمینه مباحث فرهنگی انجام شده که کنگره ملی شهدا از جمله آنها است.

حجت‌الاسلام طهرانی‌زاده مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در ادامه به تبیین اهداف این اجلاسیه پرداخت و گفت: قدرشناسی از شهیدان و ترویج فرهنگ قدردانی از خادمان مردم، تبیین دستاوردهای شهیدان که ازجمله عزت و افتخار و اقتدار کشور است، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهداف برگزاری این اجلاسیه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار