فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری 419 خرده‌فروش مواد مخدر و 82 سارق در چهار ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 18 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: اسماعیل زراعتیان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از دستگیری 419 خرده‌فروش مواد مخدر در چهار ماه گذشته در مرودشت خبر داد و اظهار داشت: در این مدت بیش‌از 23 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان مرودشت کشف و 42 دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی مرودشت به آمار کلی کشف مواد مخدر اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 46 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان مرودشت کشف و 889 خرده‌فروش دستگیر و 134 دستگاه وسیله نقلیه متعلق به خرده‌فروشان مواد مخدر شناسایی و توقیف شد.

زراعتیان با تاکید بر عزم جدی برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر تصریح کرد: دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در چهار ماه گذشته 72 درصد افزایش‌یافته و دستگیری خرده‌فروشان از ابتدای سال جاری تاکنون به نسبت مدت مشابه سال گذشته 58 درصد افزایش‌یافته است.

وی در مورد آمار قاچاق در شهرستان مرودشت اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون‌بر 48 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان کشف‌شده و در این زمینه 76 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و 97 نفر متهم دستگیر شدند و این مقدار از کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 537 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس انتظامی مرودشت بر مبارزه جدی با قاچاقچیان تأکید کرد و ابراز داشت: اسباب‌بازی، قطعات یخچال، بیل مکانیکی، ظروف چینی و مواد خوراکی مهم‌ترین کشفیات قاچاق در طول یک ماه گذشته در این شهرستان بوده است.

زراعتیان از دستگیری 88 جاعل و کلاهبردار در چهار ماه گذشته در مرودشت خبر داد و ابراز داشت: جعل اوراق بانکی، مدارک تحصیلی، بیمه‌نامه و کلاهبرداری از طریق چک مهم‌ترین موضوعات جعل و کلاهبرداری در این شهرستان بوده و اخیراً باند چهارنفره جعل بیمه‌نامه شخص ثالث با شگردهای پلیسی دستگیر و برای مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: این باند چهارنفره با دریافت مبلغ 3 میلیون ریال اقدام به جعل بیمه‌نامه شخص ثالث کرده و در اعترافات خود به بیش از 50 فقره جعل از این طریق اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری 82 سارق در چهار ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات پلیسی کشف سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: دستگیری سارق دوچرخه با 10 فقره سرقت، دستگیری سارق دریچه مخزن فاضلاب با 22 فقره سرقت، دستگیری سارق باطری خودرو با 12 فقره سرقت، دستگیری سارقان درون خودرو با 14 فقره سرقت و دستگیری سارقان خودروهای وانت نیسان با 12 فقره سرقت از اقدامات پلیس در چند هفته گذشته بوده است.

زراعتیان از تشکیل 29 پرونده و دستگیری 24 متهم توسط پلیس فتا در چهار ماه گذشته خبر داد و عنوان کرد: برداشت غیرمجاز از حساب بانکی و کلاهبرداری پیامکی بیشترین فراوانی را در بین پرونده‌های پلیس فتا داشته‌اند و اکثریت متهمان کلاهبرداری‌های پیامکی از شهرهای کرج، تهران و شهرستان‌های شمال کشور بوده‌اند.

وی ابراز داشت: جوان 25 ساله‌ای که از بی‌سوادی و کم‌سوادی شهروندان سوءاستفاده و حساب‌های بانکی آن را مقابل دستگاه‌های خودپرداز خالی کرده اخیراً توسط پلیس فتا دستگیرشده است. این فرد معتاد بوده و باوجود وضع اقتصادی خوب با فریب 14 نفر از شهروندان 70 میلیون ریال به دست آورده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کاهش 38 درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری و 5 درصدی تصادفات جرحی در مرودشت خبر داد و اظهار داشت: در راستای کاهش تصادفات پلیس راهور در چهار ماه گذشته یک هزار و 24 دستگاه وسیله نقلیه را توقیف کرده است.

زراعتیان از دستگیری بیش از 60 نفر از محکومان و متهمان متواری به‌وسیله تیم شناسایی و عملیاتی شهرستان خبر داد و مصالحه 83 درصدی پرونده‌های ارجاع داده‌شده به واحدهای مددکاری را نتیجه بهره‌گیری از مشاوران متخصص و کار بلد دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار