امام جمعه اقلید:وی به تحلیل مسائل جاری کشور پرداخت و با استناد به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «من خوف آن دارم که مردم ما روزی نتوانند مسئله جاری کشور و جهان را تحلیل کنند» و با اشاره به فرمایشات ایشان در مورد خانه‌نشین شدن قهرمانی چون حضرت علی(ع)، سرنیزه رفتن قرآن، اتفاقات دوران امام حسن مجتبی(ع) و... تأکید کرد: تاریخ چراغ راه آینده است و باید حواسمان را جمع و از گذشته عبرت گرفته و حقایق امور را بهتر درک کنیم.
کد خبر: ۵۵۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 20 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه  این شهر مسئله فلسطین را یکی از موضوع‌های مهم امروز جهان اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: فلسطین پاره تن اسلام و قبله‌گاه نخست ما مسلمان، محل پرواز و معراج پیامبر است.

وی به جنایت‌ها و ظلم‌هایی که در حق مردم ستمدیده فلسطین می‌شود اشاره و بیان کرد: آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل می‌خواهند نام قدس و سرزمین فلسطین را از جغرافیای جهان و ذهن جهانیان پاک کنند و می‌کوشند تا از اسلام ناب محمدی چیزی باقی نمانده و اسلام آمریکایی را جایگزین کنند ازاین‌رو باید هوشیار بوده و بصیر باشیم.

طالبی به مسئله نفوذ و فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال فرصت برای ضربه به نظام، کشور و مردم است.

امام جمعه اقلید افزود: ابزار امروز دشمن در جنگ با ایران، جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی است.

طالبی عنوان کرد: دروغ و شایعه‌پراکنی ازجمله راه‌هایی است که دشمن با استفاده از آن برای بدنامی نظام و انقلاب، دلسرد کردن مردم به آینده نظام و تضعیف باورهای ملی و مذهبی ملت به ویژه جوانان می‌کوشد اما مردم غیور ایران اسلامی بیدار بوده و رسالت خود را مانند همیشه به خوبی انجام می‌دهند.

وی به تحلیل مسائل جاری کشور پرداخت و با استناد به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «من خوف آن دارم که مردم ما روزی نتوانند مسئله جاری کشور و جهان را تحلیل کنند» و با اشاره به فرمایشات ایشان در مورد خانه‌نشین شدن قهرمانی چون حضرت علی(ع)، سرنیزه رفتن قرآن، اتفاقات دوران امام حسن مجتبی(ع) و... تأکید کرد: تاریخ چراغ راه آینده است و باید حواسمان را جمع و از گذشته عبرت گرفته و حقایق امور را بهتر درک کنیم.

طالبی به ماجرای اخیر در اقلید اشاره کرد و با انتقاد از پیش‌داوری‌های صورت گرفته و سخنان بی‌اساسی که در فضای مجازی گفته شد، عنوان کرد: اطلاعات کامل در اختیار پلیس بوده و در صورت لزوم با مدرک بیان می‌شود ازاین‌رو باید دقت شود خبرها و اطلاعات درست و دقیق از مجاری قانونی پیگیری و از گمانه‌زنی‌ها و تحلیل‌های شخصی دوری شود.

خطیب جمعه اقلید با اشاره به کشتی سانچی و از دست دادن تعدادی از هم‌وطنان که موجب تأثر و تأسف ایران اسلامی شد، از دولت خواست تا به صورت جدی نسبت به کشف علت بروز این حادثه بکوشد تا در آینده شاهد این‌گونه اتفاقات نباشیم.

طالبی ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت و از صبوری‌ها و زحمات پرستاران در عرصه خدمت‌رسانی به بیماران قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار