رئیس شورای شهر مشهدگفت:کوهستان پارک یکی از ظرفیت‌های خوب مشهد در حوزه تفریحی است و در نقطه‌ای واقع شده است که هم در مجاورت تفرجگاه‌ها و ییلاقات شهر قرار دارد.
کد خبر: ۵۵۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ 21 January 2018

به گزارش تابناک : محمدرضا حیدری با بیان اینکه مشهد می‌تواند بخشی از نیاز تفریحی شهروندان و زائران و مسافران را تامین کند.افزود:مشهد با جمعیت بیش از ۳ میلیون نفری خود و با وجود این که سالانه میزبان بیش از ۲۷ میلیون زائر و مسافر است، اما از سهم اندکی در سرانه‌های تفریحی، توریستی و همچنین فضای سبز برخوردار است.


وی با اشاره به اینکه کوهستان پارک یکی از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری مشهد است، گفت: کاربری کوهستان پارک شادی به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه کاربری کوهستان پارک شادی تعریف شده است افزود: با توجه به این که بانک دی و شرکت‌های تابعه آن نتوانستند سرمایه گذاری مناسبی برای راه اندازی مجدد آن داشته باشند، این مجموعه به مزایده گذاشته شد و هر کدام از مجموعه‌های غیر دولتی و بخش خصوصی اگر بخواهند می‌توانند در این مجموعه سرمایه گذاری کنند، اما طبیعتا کاربری آن، همان کاربری تصریح شده در طرح تفصیلی است و هیچ تغییری اتفاق نخواهد افتاد.

حیدری گفت: از این که یک مجموعه توانمند در زمینه راه اندازی این پارک با کاربری مشخص شده آن، سرمایه گذاری کنند و این مجموعه به عنوان یک شهربازی پیشرفته و توسعه یافته و متناسب دوباره راه اندازی شود استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مطمئنا این کار هم توجیه اقتصادی دارد و هم ضرورت و نیاز جدی مشهد است افزود اگر بخش خصوصی و سرمایه گذاران برای راه اندازی این مجموعه ورود کنند ما نیز حمایت می‌کنیم، اما به طور قطع هیچ نوع تغییر کاربری اتفاق نخواهد افتاد و شورای شهر روی همان کاربری تاکید دارد.


رئیس شورای شهر مشهد درباره خطر تغییر کاربری این مجموعه و احتمال ساخت و ساز در آن نیز گفت: بعید می‌دانم چنین موضوعی مطرح شود، چرا که هم اکنون در حوزه ساخت و ساز و اماکن اقامتی، مشهد تقریبا اشباع شده و حتی ظرفیت‌های ما در این حوزه بالاتر از نیاز است.
 
 
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار