مدیرکل کمیته امداد بوشهر با بیان اینکه ازدواج ۱۵۰۰ زوج تحت پوشش این نهاد فراهم شده است، گفت: در این مدت به ارزش ۲۵ میلیارد ریال جهیزیه دختران مددجوی کمیته امداد استان تامین شده است.
کد خبر: ۵۵۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 23 January 2018

احمد لطفی امشب در مراسم ازدواج 48 زوج زیرپوشش کمیته امداد استان بوشهر با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س) به ازدواج آسان مددجویان این نهاد پرداخت و اظهار داشت: ازدواج آسان 48 زوج جوان شهرستان کنگان با همکاری و مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، امام جمعه، فرماندار و قشرهای مختلف مردم شهرستان کنگان همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) اجراء شد.

وی، توسعه برنامه فرهنگی و اشتغالزایی را از اولویت‌ برنامه‌های کمیته امداد برای قشر جوان دانست و تصریح کرد: برنامه و آموزش‌های فرهنگی موردتوجه کمیته امداد است که در این راستا کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی ویژه جوانان تشکیل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با تاکید بر تامین اشتغال جوانان زیرپوشش کمیته امداد گفت: در این راستا طرح‌های مختلفی بر اساس ظرفیت‌های مناطق تدوین و اجرا شده که پرداخت وام کم بهره مورد توجه قرار دارد.

لطفی با اشاره به تامین جهیزیه زوج‌های جوان زیرپوشش این نهاد بیان کرد: در 10 ماه امسال 25 میلیارد ریال برای تامین جهیزیه دختران جوان و مددجوی کمیته امداد تامین و پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در 10 ماه امسال با تلاش کمیته امداد و خیران استان بوشهر زمینه ازدواج یکهزار و 500 نفر از جوانان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر فراهم شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار