رئیس هیئت بیلیارد، بولینگ و بولس خراسان رضوی گفت: با رفع موانع موجود باشگاه‌های بولینگ و بیلیارد و بولس خراسان رضوی، فعالیت این باشگاه‌ها از زیرزمین به روی زمین تغییر کرد.
کد خبر: ۵۵۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 23 January 2018

به گزارش تابناک : علیرضا دوانلو در اولین همایش آموزش و آگاه‌سازی ورزش‌های بولینگ، بیلیارد و بولس افزود: در بدو شروع کار هیئت استان علی‌رغم پتانسیل‌هایی که در این سه ورزش وجود داشت، محدودیت‌های زیادی داشتیم.

 وی گفت: باشگاه‌های ورزشی ما تجاری تلقی می‌شدند که مشکلات زیادی را برای ما بوجود آورد که توانستیم با رفع این موانع باشگاه‌ها را جلوی چشم قرار دهیم و فعالیت آن‌ها از زیرزمین به سطح زمین آمد.

رئیس هیئت بیلیارد، بولینگ و بولس خراسان رضوی افزود: ۱۳ کمیته‌ی مختلف در هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان فعال هستندکه یکی از این کمیته‌ها کمیته بانوان است و باعث افتخار ورزش بانوان استان بوده، زیرا نقش زنان در هیچ عرصه‌ای از جمله ورزش نباید غافل شد.

دوانلو گفت: ثبت نام مسابقات استانی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی انجام شد و امروز به پایان رسید و پس از آن رویداد‌های ورزشی این سه رشته ورزشی در دو گروه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در رشته بیلیارد بالغ بر ۱۰۰ باشگاه ورزشی و بیش از ۳ هزار ورزشکار در خراسان رضوی فعالیت دارند، گفت: فعالیت ورزش بولس از ابتدای مهر ماه امسال در فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس و هیئت‌های استانی این فدارسیون در ۳۱ استان کشور از جمله خراسان رضوی آغاز و اقدامات قابل توجهی را در عمر ۴ ماهه این ورزش شاهد بوده‌ایم و ۲۵ بانوی ورزشکار حرفه‌ای در این رشته‌ها داریم.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار