حجت‌الاسلام رئیسی:
تولیت آستان قدس رضوی گفت: بلند مرتبه‌سازی اطراف حرم، به‌هیچ وجه قابل قبول نیست، آستان قدس، شهرداری و مسئولان مختلف تأکید دارند بلند مرتبه‌سازی حتماً باید متوقف شود.
کد خبر: ۵۵۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 23 January 2018

ابراهیم رئیسی

به گزارش تابناک رضوی؛  حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌ابراهیم رئیسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بافت پیرامون حرم رضوی اظهار داشت: اقداماتی در سال‌های گذشته برای توسعه خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی صورت گرفته که بخشی از این اقدامات کامل شده و بخشی از آن ناقص باقی مانده و این نقص، مشکلاتی را برای زائرین و مردم ساکن در این منطقه ایجاد کرده است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: امیدواریم با پیگیری‌ها و اقدامات شهردار و شورای شهر و با همکاری بخش‌های مختلف، ساکنین این مناطق و بازاریان این توسعه اتفاق بیافتد که حتماً برای مردم عزیزمان در این منطقه و زائرین فضای بهتری ایجاد می‌شود.
حجت‌الاسلام رئیسی افزود: باید ساخت و سازهای اطراف حرم امام رضا(ع) مدیریت جدی شود تا گنبد مطهر همواره نمود خودش را از تمام مشهد داشته باشد.
وی تاکید کرد: بلند مرتبه‌سازی اطراف حرم، به‌هیچ وجه قابل قبول نیست، آستان قدس، شهرداری و مسئولان مختلف تأکید دارند بلند مرتبه‌سازی حتماً باید متوقف شود. گشایش‌ خیابان‌های اطراف حرم مطهر باید سبب تسهیل در رفت‌و‌آمد زائران و مجاوران شود و این موضوع نیازمند همکاری و هماهنگی همه بخش‌هاست.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
برای ساخت معابر مجوز برج سازی داده اند و حقوق مکتسبه فراوانی ایجاد شده اگر تولیت استان قدس به فکر حرم هستند بهتر است پیش قدم شده تا تکلیف آنها روشن شود وگرنه مثل تخریب باغات شمال شهر تهران کل بافت تبدیل به برج می شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار