معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: دولت با اقدامات قابل توجه خود در حوزه سلامت موفق شده، امید به زندگی را به اندازه 20 سال افزایش دهد.
کد خبر: ۵۵۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 23 January 2018


به گزارش تابناک رضوی، سید جواد حسینی پیش از ظهر امروز در مجمع سلامت این شهرستان که در فرمانداری چناران برگزار شد، اظهار داشت: بیمه سلامت توانسته 10 میلیون جمعیت حاشیه‌نشین را تحت حمایت قرار دهد و دولت تدابیر و امید با اقدامات قابل توجه خود در حوزه سلامت موفق شده، امید به زندگی را به اندازه 20 سال افزایش دهد.
وی با تشریح خدمات دولت در حوزه سلامت همچون افزایش دستگاه‌های پزشکی در مناطق محروم کشور و تجهیزات مورد نیاز در اتاق عمل مناطق محروم، همچنین در دسترس بودن پزشکان متخصص و فوق تخصص، افرادی که تنها کمبودها را مشاهده می کنند، مورد انتقاد قرار داد و ادامه داد: برخی افراد فقط به دنبال سیاه‌نمایی هستند و کارهای خوب را نمی‌بینند، در صورتی که باید در کنار فعالیت‌های خوب،کمبودها را هم بیان کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه 45 هزار تخت بیمارستانی در مدت 4 سال نوسازی شده است، افزود: در این مدت، تخت‌های مراقبت ویژه، همچنین خدمات اورژانسی نیز افزایش قابل توجه‌ایی داشته است، ولی با این همه خدمات، هنوز هم در حوزه سلامت با مشکل مواجه هستیم.
حسینی گسترش اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی را نیز یکی از مشکلات جامعه کنونی اعلام کرد و گفت: در کنار این موارد، افزایش بیماری‌های واگیردار نیز از جمله موضوعاتی است که دولت و خانواده‌ها را رنج می‌دهد و باید برای آنها چاره‌اندیشی شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار