مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان:
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان با اشاره به وقوع مه غلیظ و خاموشی های پراکنده در برخی از نقاط استان، گفت: در حال حاضر وضعیت شبکه کاملا عادی است و گزارشی از خاموشی در هیچ نقطه ای از استان وجود ندارد .
کد خبر: ۵۵۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 25 January 2018

کامران حدادی اظهار کرد: در پی رطوبت ۱۰۰ درصدی و مه غلیظ در برخی مناطق جنوبی خوزستان، خاموشی های پراکنده ای در چند نقطه از جمله شادگان و برخی خطوط برق منتهی به هویزه رخ داد .

وی افزود: بلافاصله با تجهیز گروه های عملیاتی شرکت توزیع برق خوزستان برای عادی سازی شبکه برق تلاش های لازم صورت گرفت تا مشکل برق این شهرستان ها هرچه سریعتر حل شود .

مدیر روابط عمومی توزیع برق خوزستان تصریح کرد: در همین رابطه با تلاش هایی که در ماه های گذشته برای شستشوی مقره ها، خطوط، زدودن گردوغبار از روی آن ها و تعویض مقره ها صورت گرفت، علیرغم رطوبت ۱۰۰ درصدی، شبکه با مشکل و شوک خاصی مواجه نشد و خاموشی های پراکنده نیز به سرعت رفع شد .

حدادی عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت شبکه کاملا عادی است و گزارشی از خاموشی در هیچ نقطه ای از استان وجود ندارد .

مدیر روابط عمومی توزیع برق خوزستان خاطرنشان کرد: در همین رابطه ضمن پوزش از مردم خوزستان برای هر گونه نارسایی شبکه برق در شب گذشته و صبح امروز این اطمینان داده می شود که برای تامین و توزیع برق پایدار از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد شد .

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار