یوسف امینی نیادر گفتگو با تابناک:
مسئول کتابخانه عمومی وحدت پاوه اعلام کرد:طرحی با عنوان آشتی مدارس و دانش آموزان با کتابخانه به صورت دوره ای و مداوم با بازدید دانش آموزان مدرسه راهنمایی حاج عنایت شیانی استارت خورد.
کد خبر: ۵۵۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 27 January 2018

یوسف امینی نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در ادامه فعالیتهای کتابخانه عمومی وحدت پاوه و طرح آشتی مدارس و دانش آموزان با کتابخانه که با هماهنگی قبلی صورت گرفت در سومین روز بهمن ماه سال جاری دانش آموزان مدرسه راهنمایی حاج عنایت شیانی کلاس آمادگی دفاعی خود را با بازدید و آشنایی با کتابخانه عمومی گذراندند.

وی در این بازدید ضمن خوش آمد گویی،به بیان اهمیت و ضرورت کتاب و کتابخوانی و جایگاه مدارس در روند پیشرفت این اهم به ایراد سخنانی پراخت و ضرورت طرح آشتی دانش‌آموزان و مربیان با کتابخانه نکاتی را بیان کرد.

امینی نیا در ادامه ضمن توضیح خدمات و امکانات بخش‌های مختلف کتابخانه از دانش آموزان خواست که از بخش های مختلف بازدید کرده و فرم های عضویت کتابخانه را در میان آنها توزیع نمود.

امینی نیا در پایان از همکاران کتابخانه وحدت و عبدالهی مدیر مدرسه، امینی و خوشخو از مربیان مدرسه حاج عنایت شیانی کمال تشکر و قدردانی را نمود.

در ادامه برنامه دانش آموزان ضمن بازدید ساعتی مطالعه را در کتابخانه با معرفی کتاب پیشگیری و آمادگی در برابر بحران‌ها نوشته دکتر برهان الدین ولدبیگی از نویسندگان بومی شهرستان،مفید گذراندند.

گفتگو از فرهاد صالحی

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار