آیت الله عبادی نماینده محترم ولی فقیه در استان:
آیت الله عبادی با بیان این‌که کالاهایی که از جای جای ایران می‌آید از این مسیر مرزی صادر می‌شود، بیان کرد بسیاری از مردم مرزنشین و محروم منطقه از صادرات فقط صدای ماشین‌ها، دود و گرد آن را می شنوند. باید مسئولان ذی‌ربط به طور عادلانه باید کارها را بین مردم تقسیم کنند.
کد خبر: ۵۵۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 27 January 2018

تابناک خراسان جنوبی: به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار مدیر کل و کارکنان گمرک خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت روز گمرک، اظهار کرد: در آستانه دهه مبارک فجر و دهه اول فاطمیه هستیم و امیدواریم آنچه خیر باشد خدا به ما عنایت فرماید.

 

وی افزود: اهل دقت می‌گویند آنچه را که بشر به طور طرح صنعتی و یا مدیریتی و به عنوان ابتکار به کار می‌گیرد و عمل می‌کند، هیچ کدام از این‌ها به معنی واقعی ابتکار نیست و در واقع یک نوع تقلید از نظام خداوند است که در طبیعت آفریده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که مکتشف چیزی از خودش نمی‌آورد و آنچه موجود است را کشف می‌کند، گفت: مسئله گمرک یکی از این کشفیات است و خداوند در طبیعت این تشکیلات را ایجاد کرده است.

 

آیت الله عبادی تصریح کرد: بدن انسان به جهت فیزیکی، تشکیلات و محدودیت هایی دارد و با جهان خارج از خود ارتباطاتی از جمله واردات از نوع نرم و سخت دارد.

 

وی با بیان این‌که چیزهایی که به فکر و اندیشه ما وارد می‌شود از نوع واردات نرم است، افزود: یک چیزهایی به صورت فیزیکی وارد بدن ما می‌شود و واردات سخت نام دارد و وقتی ما چیزی را می‌خوریم، اگر برای بدن ضرر داشته باشد بدن به طور طبیعی آنها را دفع می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که فضای مجازی و تلگرام یکی از واردات نرم است، گفت: فضای مجازی یکی از نعمت‌های خداوند است و این طور نیست که هر چه به اسم فضای مجازی باشد بگوییم مطلوب است و متخصصین ما می‌گویند " با توانی که داریم می‌توانیم این فضای مجازی را ایجاد کنیم و فضای مجازی ما دست بیگانه نباشد".

 

آیت الله عبادی با بیان این‌که ما با استفاده از فضای مجازی کشورهای غربی برای آنها اشتغال ایجاد می‌کنیم در حالی که جوانان کشور خودمان بیکار هستند، خاطرنشان کرد: در گمرکات می‌بینید چه مشکلاتی برای جامعه ما ایجاد می‌شود، این همه جنس قاچاق که از مقامات رسمی و از طریق های دیگر وارد شده چرا کنترل نمی‌شود؟ اگر هم کنترل می‌شود با یکدیگر می‌سازند.

 

وی افزود: وقتی که واردات چه از طریق فضای مجازی و چه از طریق کمرگ کنترل نشود، تولیدکنندگان و بازاری های ما دلسرد و جوانان کشور ما بیکار می‌شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که بیکاری یک نوع بیماری است و جامعه نیز بیمار می‌شود، گفت: این بیماری به نفع هیچ کس نیست و افرادی هستند که پول های زیادی به جیب می‌زنند و برای دیگران کار چاق می‌کنند و این به نفع هیچ‌کس حتی کسانی که پولی به جیب می‌زنند، نیست.

 

آیت الله عبادی با بیان این‌که کالاهایی که از جای جای ایران می‌آید از این مسیر صادر می‌شود، تصریح کرد: بسیاری از مردم مرزنشین و محروم منطقه از صادرات فقط صدای ماشین‌ها، دود و گرد آن را می شنوند و می‌بینند؛ مسئولان ذی‌ربط به طور عادلانه باید بین مردم کار را تقسیم کنند و اگر مشکلی هم در جامعه وجود دارد باید همه مردم با هم تحمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار