بعد از شناسایی و انطباق با نمونه دی ان ای مشخص شد
بر اساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی، پس از آزمایش دی ان ای از سه پیکر پیدا شده از نفتکش غرق‌شده سانچی و انطباق با نمونه‌ها مشخص شد این پیکرها متعلق به ملوانان ایرانی است.
کد خبر: ۵۵۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 28 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: سه پیکر پیدا شده از خدمه نفتکش سانچی شناسایی شدند.

دبیرخانه کمیته ویژه رسیدگی به حادثه غرق شدن نفتکش سانچی در دریای نزدیک چین، بیانیه‌ای درباره شناسایی پیکرهای خدمه شناور سانچی منتشر کرد.

در این بیانیه نام سه شهید خدمت در نفتکش سانچی به شرح زیر شامل شهید میلاد آروی، شهید مجید نقیان و شهید محمد کاووسی اعلام شد.

کمیته ویژه رسیدگی به حادثه سانچی تاکید کرد، پیگیری‌ لازم برای انتقال پیکر شهیدان خدمت از سوی شرکت ملی نفتکش انجام می‌شود.

گفته شده، پیکرهای کشف شده بعد از شناسایی از چین به تهران منتقل می‌شوند.

بر اساس گفته ربیعی مسئول پیگیری حادثه، شرکت ملی نفتکش مکلف به پیگیری مسائل مربوط با خانواده‌های جانباختگان کشتی نفت‌کش سانچی شده است.

حادثهٔ تصادف 2 کشتی در آب‌های روز شنبه 16 دی 1396 (6 ژانویهٔ 2018) ام‌وی سانچی متعلق به شرکت ملی نفت‌کش ایران که از عسلویه حرکت کرده بود و قرار بود، جهت تحویل میعانات گازی عازم داسان کره جنوبی شود، در راه با یک کشتی فله‌بر چینی با 64 هزار تن بار غله به نام «کریستال» در سواحل چین برخورد کرد که بر اثر آتش سوزی و انفجار پس از 8 روز 32 خدمه شامل 30 نفر ایرانی و 2 نفر بنگلادشی جان باختند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار