مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: هفتاد نمایشگاه کتاب با محوریت انقلاب اسلامی در کتابخانه‌های عمومی این استان همزمان با دهه فجر برپا می‌شود.
کد خبر: ۵۵۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 29 January 2018
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: هفتاد نمایشگاه کتاب با محوریت انقلاب اسلامی در کتابخانه‌های عمومی این استان همزمان با دهه فجر برپا می‌شود.
 
به گزارش ایرنا, عاطفه زارعی افزود: در این طرح منابع موجود در کتابخانه‌های استان با موضوع انقلاب اسلامی بازنمایی می‌شود. 

وی به برگزاری یکصد نشست کتابخوانی در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: در این نشست‌ها ۲ هزار نفر از علاقه‌مندان به کتاب شرکت می‌کنند و بیش از ۵۰۰ کتاب به آن‌ها معرفی می‌شود. 

زارعی، نقد کتاب ' ارتش کلاه پوستی ها' در دهه فجر را از برنامه‌های شاخص این دهه عنوان کرد و افزود: این کتاب با حضور نویسنده و ۲ منتقد مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. 

مدیرکل کتابخانه‌های استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین ۶ جلسه نقد و بررسی کتاب با محوریت کتاب‌های انقلاب اسلامی در سطح کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود. 

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، روزنامه دیواری انقلاب، خلاصه نویسی و نقاشی، اجرای جشن انقلاب، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا نیز در دهه فجر برنامه ریزی شده است. 

زارعی از مدارس و مهد کودک‌ها برای بازدید از کتابخانه‌ها و آشنایی با طرح‌های جمع خوانی و معرفی کتاب دعوت کرد. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار کرد: ویژه برنامه‌ای با عنوان نقش بانوان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها طراحی شده است.

عضویت در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان به جز مرکزی در روز ۱۸ بهمن رایگان است. 

استان همدان ۱۱۱ باب کتابخانه، یک میلیون و ۲۰۰ هزار نسخه کتاب و ۷۰ هزار کتابخوان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار