طی حکم وزیر کشور رحمانی فضلی:
بنابر اطلاعیه ای که وزارت کشور چند ساعت قبل منتشر کرد علی اسماعیلی به پیشنهاد استاندار خراسان جنوبی و با حکم وزیر کشور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی شد. به این ترتیب پس از مدت ها گمانه زنی پیرامون انتصاب اسماعیلی در استانداری خراسان جنوبی این مدیر بومی در جایگاه معاونت سیاسی استانداری قرار گرفت.
کد خبر: ۵۵۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶ 29 January 2018

تابناک خراسان جنوبی: بنابر اطلاعیه ای که وزارت کشور چند ساعت قبل منتشر کرد علی اسماعیلی به پیشنهاد استاندار خراسان جنوبی و با حکم وزیر کشور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی شد. به این ترتیب پس از مدت ها گمانه زنی پیرامون انتصاب اسماعیلی در استانداری خراسان جنوبی این مدیر بومی در جایگاه معاونت سیاسی استانداری قرار گرفت.

به گزارش تابناک خراسان جنوبی در بخشی از حکم عبدالرضا رحمانی فضلی آمده است:

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.


توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا.. العظمی خامنه ای مدظله العالی در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.


قابل ذکر است سید محمد حسینی این سمت را برعهده داشت که در حال حاضر سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی را بر عهده دارد.

علی اسماعیلی سال 1352 در روستای بیهود قاین متولد شد. وی دارای مدرک دکترای حقوق از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. اسمعیلی در سمت هایی از جمله مدیر کل حقوقی وزارت کشور، مشاور و مدیر کل حوزه استاندار سیستان و بلوچستان و مشاور حقوقی معاونت طرح و برنامه ورزات کشور فعالیت داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار