مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت : دهه فجر فرصت مناسبی برای شناسایی نهضت امام خمینی (ره ) و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان و نوجوان کشور است .
کد خبر: ۵۵۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰ 30 January 2018

به گزارش تابناک قزوین حجت الاسلام علی نعمت الهی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به توطئه دشمن باید از این فرصت برای بیان دستاوردهای 39 ساله انقلاب اسلامی بهره برداری کنیم .
وی اظهار کرد: کمیته انجمن ها، هیات های مذهبی، کانون های اسلامی و قرآن ستاد دهه فجر، برنامه های متنوعی را در بخش های فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و قرآنی برای بزرگداشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده است .
وی در خصوص ویژه برنامه های این کمیته گفت: در طول ایام دهه مبارک فجر بیش از یکصد برنامه با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط این کمیته اجرا می شود.
رئیس کمیته انجمن ها، هیات مذهبی، کانون های اسلامی و قرآن دهه فجر استان قزوین ادامه داد: این کمیته متشکل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره کل اوقاف و امور خیریه ، ورزش و جوانان ، آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی است .
نعمت الهی یادآور شد: دیدار با امام جمعه ، خانواده شهدا ،غبار روبی مزار شهدا ، برگزاری مسابقه قرائت و حفظ قرآن ، برپایی جشن در سطح مساجد ، اجرای تواشیح و سرود و برگزاری آزمون تربیت معلم قرآن از جمله این برنامه ها است .
وی ادامه داد: برگزاری میزگرد تخصصی قرآن ، شرکت در راهپیمایی، نشست هم اندیشی در خصوص شخصیت امام( ره) ، مسابقه مقاله نویسی ، مراسم یادواره شهدا، مسابقه کتابخوانی و آموزش خانواده از دیگر برنامه های شاخص این کمیته است.
22 کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین اجرای سه هزار برنامه را بر عهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار