رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: سیاست ما عین دیانت است، سیاستی که مبنی بر تقوا باشد سیاست خمینی است سیاستی که برای شهرت، ثروت و شهوت باشد ارزشی ندارد.
کد خبر: ۵۵۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 31 January 2018
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: سیاست ما عین دیانت است، سیاستی که مبنی بر تقوا باشد سیاست خمینی است سیاستی که برای شهرت، ثروت و شهوت باشد ارزشی ندارد.

به گزارش ایکنا، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان امروز در مراسم چهلم شهادت جانباز شهید علی خوش لفظ اظهار کرد: برخی از مردم ناراضی و ناسپاس اند در حالیکه در قرآن کریم آیه‌ی ۱۹ سوره‌ی نساء تمام مسلمانان و نمازخوانان را به شکرگزاری دعوت می‌کن.

وی افزود: پدرم در نوجوانی علی خوش لفظ را شناسایی کرد و دست اخوت با او داده بود آن‌ها در جبهه باهم در یک رکاب جنگیدند آن عارف چه خوش گفت که «علی هم خوش لفظ و هم خوش چهره و خوش معنا و خوش رفیع است» به راستی که شهادت پاداش صابران است.

فاضلیان در ادامه با توجه به سخنان همسر این شهید اذعان کرد: شهید خوش لفظ در بین همه رفقایش، شهید علی محمدی"را خیلی دوست داشت و همیشه برایش گریه می‌کرد، شهیدی که «مهتابشان» بود و «وقتی گم شد»، علی را بسیار متأثر کرده بود.

وی تصریح کرد: حمید حسام این نویسنده‌ی خوش ذوق با قلم خوش خود کتابی را تحت عنوان «وقتی مهتاب گم شد» شد انتشار کرد که آثار جلوه را با آن ماندگار می‌کند چه برای خوش لفظ و چه برای محمدی و چه برای شهدای دیگر.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه با تاکید به اینکه اگر به سبزوار سفر کردید حتما به مرقد آیت الله سبزواری سری بزنید گفت: ایشان در زندگی در کلاس‌های فیلسوفانی شرکت داشتند و شهید مطهری نیز بار‌ها و بار‌ها از صبوری ایشان در کتاب‌های خود نوشته‌اند.

شهادت پاداش صابران است

وی با اشاره به اینکه آن‌هایی که با عمل خود به پرچم مقدس جمهوری اسلامی خیانت کردند مورد غضب الهی قرار می‌گیرند بیان کرد: انسان‌ها چند دسته هستند انسان‌هایی که ناسپاس اند و ناشکر؛ که خداوند از آن‌ها رضایتی ندارد و دسته دیگر انسان‌های شاکری که خداوند از آن‌ها راضی نیست، و انسان‌هایی که هم شاکرند و هم خدا را راضی کرده‌اند.

فاضلیان با بیان اینکه رضایت خداوند یکی از والاترین مقام‌هاست، گفت:، اما با این حال در دنیا مقامی که بالاتر از آن مقامی نیست مقام فاطمه زهرا (س) است مقامی که خداوند متعال می‌فرماید «اگر او ناراحت شود من نیز ناراحتم و اگر او رضایت داشته باشد من نیز راضی‌ام».

وی در پایان خاطرنشان کرد: سیاست ما عین دیانت است، کسانی هستند که تمام عمر خود را وقف پول و مقام و شهرت کرده‌اند سیاستی که مبنی بر تقوا باشد سیاست خمینی است سیاستی که برای شهرت، ثروت و شهوت باشد ارزشی ندارد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار