معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد ۲۲ فیلم سینمایی از ۱۴ تا ۲۲ بهمن ماه امسال در ۴ سالن سینمایی پردیس‌های اطلس، سیمرغ، آفریقا و هویزه اکران می‌شود.
کد خبر: ۵۵۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 31 January 2018

به گزارش تابناک : افشین تحفه‌گر در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که با محوریت برگزاری پانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در سالن جلسات پردیس سینمایی اطلس برگزار شد، اظهار کرد: نمایش فیلم‌های پانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۴ تا ۲۲ بهمن ماه در پردیس‌های سینمایی اطلس، سیمرغ، آفریقا و هویزه خواهد بود و افتتاحیه آن همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه پردیس اطلس خواهد بود و مهمان ویژه آئین افتتاحیه هم ابراهیم حاتمی‌کیا خواهد بود.
وی با اشاره فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر مشهد، افزود: امسال ۲۲ فیلم‌ قهرمانان کوچک، دنیای کیف‌ها، فیلشاه، دزد و پری، شکلاتی، بمب، دارکوب، مصادره، مغزهای کوچک، چهارراه استانبول، لاتاری، کامیون، جشن دلتنگی، به وقت شام، امپراطور جهنم، جاده قدیم، خجالت نکش، اتاق تاریک، تنگه ابوقریب، عرق سرد، سرو زیر آب و شعله‌ ور به نمایش در می‌آید.
معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد:
فروش بلیت از فردا از طریق سایت پانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد انجام می‌شود و قیمت آن ۱۵ هزار تومان است و در هر روز ۴ اکران و در ساعت‌های ۱۰، ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ خواهیم داشت.
تهفه‌گر در رابطه با علت کاهش ۲۶ فیلم نسبت به دوره چهاردهم در دوره پانزدهم، تصریح کرد: امسال طبق اعلام اعضای دبیرخانه جشنواره فیلم فجر مشهد تعداد فیلم‌ها از ۴۸ فیلم به ۲۲ فیلم کاهش یافت و کیفیت مقدم بر کمیت بود و فیلم‌های اکرانی برترین آثار این دوره هستند.
وی با بیان اینکه امسال اکران ویژه رسانه‌ها از سوی اهالی رسانه مطرح نشده بود، تاکید کرد: اصحاب رسانه درخواست حضور در جمع‌های مردمی را داشتند، اما اگر متقاضی اکران اختصاصی باشند مانعی ندارد و این کار را خواهیم کرد؛ همچنین اکران‌های ویژه برای گروه‌های مختلف همچون دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگر گروه‌ها را خواهیم داشت.

 

 

 

منبع : نخست نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار