هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: استان کرمانشاه ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد ۴۴ شهید والامقام از شهر کرمانشاه هستند.
کد خبر: ۵۶۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹ 01 February 2018

حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:از هم اکنون مقدمات لازم برای آماده سازی یادمان‌های شهدای انقلاب با مشارکت فرمانداری و شهرداری کرمانشاه آغاز می‌شود تا این یادمان‌ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در محل شهادت ۴۴ شهید انقلاب شهر کرمانشاه نصب شود.

وی خاطرنشان کرد: آیین غباروبی و عطرافشانی مزار شهدا امروز پنج شنبه (۱۹ بهمن) همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۱ با حضور مسئولان، آحاد مختلف مردم و خانواده‌ای معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود واین مراسم در گلزار شهدا شهرستان پاوه که نماد ملی گلزار شهدا اهل تسنن است از ساعت ۳۰: ۱۴ با حضور مسئولان استانی و مردم برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت:تدارک برنامه ویژه‌ای در روستای کوئیک سرپل ذهاب از سوی سازمان جهاد کشاورزی، از دیدار و سرکشی مسئولین دستگاه‌های مختلف در ایام الله دهه فجر از خانواده معظم شهدای انقلاب و دیگر شهدای والامقام و همچنین تبلیغات محیطی با نصب تصاویر شهدای انقلاب در سطح شهر دیده شده است.

عسگری ابراز داشت:در نخستین روز از ایام الله دهه فجر که مصادف با سخنرانی تاریخی حضرت امام (ره) در ۱۲ بهمن ۵۷ در بهشت زهرا (س) است، با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضا شورای اداری، با حضور در گلزار شهدا آرامستان باغ فردوس، تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های امام (ره) و شهدا خواهیم داشت.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار