استاندار کرمانشاه گفت:انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی داشته که همه ما مدیران موظف هستیم این دستاوردها را برای نسل جوان بازگو کنیم.
کد خبر: ۵۶۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 01 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، هوشنگ بازوند در مراسم آغاز برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه که در مزار شهدا برگزار شد، افزود:انقلاب اسلامی ایران را متعلق به همه ملت است و انقلاب ما یک انقلاب منحصر به فرد در دنیا است و سالگرد این انقلاب ها اصلا با انقلاب اسلامی ایران قابل قیاس نیست.

وی خاطر نشان کرد:مردمی بودن انقلاب و نگهداری و حفاظت از آن توسط خود مردم به این معنا نیست که مدیران خود نسبت به این موضوع مقداری کم توجه باشند و انتظار است آن نشاط کافی را در دستگاه های اجرائی سرلوحه کار خود قرار دهند که گلایه ای پیش نیاید.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت:محرورمیت زدایی از اصلی ترین اهداف انقلاب است و به فرمان امام(ره) در اسفند 57 مبنی بر تشکیل کمیته امداد، آن را نشان دهنده توجه به محرومین دانست.

بازوند تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز در ابلاغ سیاست های کلی نظام توجه ویژه ای بر رسیدگی به محرومین داشته‌اند و از این موضوع بعنوان یک تکلیف برای همه مسئولین یاد کرده‌اند.

به گفته این مقام ارشد استان:در شرایط کنونی به احیاء خودباوری نیاز داریم و باید قبول کنیم می توانیم مشکلات موجود را مرتفع سازیم.

وی تاکید کرد:اولویت اصلی امروز استان رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان است وقوع زلزله اخیر یک شوک سنگین به استان بود که اگر مدیریت نکنیم مشکلات بسیاری در استان ایجاد می شودو برای تحقق این امر باید صدای استان را به مرکز می رساندیم که خوشبختانه توانستیم این کار را انجام داده و اکثر مسئولین کشوری به استان آمدند.

بازوند افزود:۲۰ راهکار برای حل مشکل بیکاری استان ارائه دادیم اگر این راهکار عملیاتی شود، حل مشکل بیکاری اگر چه کاری بسیار سخت است و نیازمند سرمایه گذاری عظیمی است، دور از ذهن نخواهد بود و این امکان وجود دارد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین با گذاشتن گل بر مزار شهدا به آنها ادای احترام کرده و با آرمان های نظام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار