مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از آغاز اعزام اکیپ های خدمات رسان دامپزشکی به روستاییان و عشایر استان همزمان با آغاز دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۵۶۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 01 February 2018

به گزارش  تابناک به نقل از روابط عمومی استان کرمانشاه، دکتر نادر پرور با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اکیپ های ادارت تابع سازمان جهادکشاورزی استان از جمله دامپزشکی برای خدمت رسانی ویژه به مناطق روستایی و عشایری به این مناطق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این راستا 6 اکیپ دامپزشکی به مناطق زلزله زده استان اعزام شده اند، گفت: اکیپ های مذکور در این مدت به ویزیت و درمان رایگان جمعیت دامی این مناطق و واکسیناسیون تب برفکی می پردازند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه سم‌پاشی رایگان دام و جایگاه نگهداری آنها در نوار مرزی استان با همکاری بخش خصوصی و دولتی را از دیگر برنامه های اکیپ های دامپزشکی عنوان کرد.

دکتر پرور بیان داشت: اکیپ های مذکور پس از شرکت در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب در سازمان جهادکشاورزی، با حضور در مزار شهدا و تجدید بیعت و ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب راهی این مناطق شدند.

وی هدف از اجرای این طرح را تقویت بنیه آموزشی و بهداشتی روستاییان و دامداران در جهت بهبود وضعیت بهداشت دام و فراورده های خام دامی در مناطق محروم و زلزله زده استان کرمانشاه عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار