مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: کمیته تشکل‌های دینی و قرآنی استان کرمانشاه در دهه فجر ۱۲۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، قرآنی و مذهبی را اجرا خواهد کرد.
کد خبر: ۵۶۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 01 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۱۲۰۰ برنامه فرهنگی، مذهبی و قرآنی در سراسر استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: این اداره کل متولی تشکیل دو کمیته تشکل‌های دینی و کمیته قرآنی است که اجرای ۱۲۰۰ برنامه متنوع قرآنی، فرهنگی و مذهبی را دردستور کار خود دارد.

قبادی با بیان اینکه در کمیته قرآن ۲۰ برنامه و فعالیت قرآنی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است عنوان کرد: از شاخص‌ترین این برنامه‌ها برگزاری ۱۴ محفل انس با قرآن، کرسی‌هایتلاوت قرآن، مسابقات حفظ سوره‌های قرآن، برگزاری جشن انقلاب و تجلیل از فعالان عرصه قرآن کریم است.

وی بیان کرد: همچنین اهدا و توزیع قرآن کریم در مساجد و خانه‌های قرآن شهری و روستایی و برپایی ایستگاه‌هایی با عنوان «قرآن بخوانید و جایزه بگیرید» در مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن از مهمترین این برنامه‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه کمیته هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی نیز بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی و مذهبی اجرا خواهد کرد بیان کرد: از جمله اینبرنامه‌ها مراسم جشن انقلاب، اعزام ۶۰۰ مبلغ و مبلغه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و تکریم از فعالان دینی و فرهنگی است.

وی اظهار کرد: همچنین گفتمان‌های دینی با محوریت انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، ایثار و شهادت، جشن انقلاب با محوریت روحانیون مستقر، مبلغین و مبلغات و ائمه جماعات مساجد.انجم‌های اسلامی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی و دینی وابسته و تشکل‌های دینی و هیئات مذهبی بانوان برگزار می‌شود.

قبادی افزود: بر پایی ایستگاه‌های صلواتی و غبارروبی مزار شهدا و شرکت پر شور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از برنامه‌های این کمیته در ایام دهه فجر است.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار