فرمانده بسیج مقاومت شهرستان کهگیلویه مطرح کرد؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ‌کهگیلویه اظهار داشت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه در این دهه‌ برگزار می شود که بسیاری از این برنامه ها درون مجموعه و بخشی نیز مشترک می باشد.
کد خبر: ۵۶۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 01 February 2018

در جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های دهه فجر ظهر امروز اعضای کمیته بسیج دهه فجر کهگیلویه در دفتر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان تشکیل جلسه داد.
نشست‌هماهنگی کمیته بسیج دهه فجرشهرستان کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ‌کهگیلویه اظهار داشت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه در این دهه‌ برگزار می شود که بسیاری از این برنامه ها درون مجموعه و بخشی نیز مشترک می باشد.
سرهنگ سعید برومند زاده از اجرای برنامه استقبال نمادین و رژه موتوری از میدان شهید ضیایی تا گلزارشهدا در روز۱۲ بهمن همزمان با ورود تاریخی امام خمینی به کشور درسال ۵۷ خبر داد و گفت: برگزاری ایستگاه صلواتی توسط بسیجیان در این مسیر برنامه های نخستین روز دهه فجر در کهگیلویه می باشد.
وی گفت: غبارروبی گلزارشهدا، نواختن زنگ انقلاب و همچنین نشست های مختلف با موضوع نقش انقلاب در عدالت اجتماعی را از جمله مهمترین برنامه های کمیته بسیج بیان کرد.
برومندزاده با اشاره به دیدار مستمر با خانواده معظم شهدا درطول سال گفت: در این ایام نیز از خانواده ۱۰ شهید والا مقام دیدار می شود.
فرمانده بسیج مقاومت کهگیلویه در ادامه بیان کرد: کوهپیمایی ویژه پیشگامان بسیج دانش اموزی در حوزه خواهران‌، اجرای تئاترخیابانی توسط بسیج هنرمندان، حضور کارکنان در مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه، جشن میلاد حضرت زینب،برگزاری نشست های بصیرت اجتماعی، برگزاری همایش میدانی عفاف و حجاب در ‌شهر دهدشت ‌ از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در ایام الله دهه فجر خواهند بود و پایان بخش این برنامه ها راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن است.
وی افزود: کارگاه های کاهش آسیب های اجتماعی در ایام الله دهه فجر توسط صاحب نظران در جهت آگاهی دادن مردم به ویژه نسل جوان از خطرات آسیب های اجتماعی تشکیل می شود.
برومندزاده با بیان اینکه اردوهای محرومیت ‌زدایی و اعزام تیم پزشکی درمناطق محروم دیشموک انجام می شود اهداف چنین برنامه ای را تبیین نقش انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام عنوان کرد و گفت: ۲۹ روستا از بخش دیشموک به عنوان بخش هدف مشخص شده و در یک بازه زمانی ۳ الی ۵ ساله باید انجام شود.
این مسئول تصریح کرد : یادواره شهدای پایگاهی در منطقه جاورده و دهدشت درقالب برنامه آبروی محله برگزار خواهد شد.
سرهنگ برومند زاده ادامه داد: مسئولان در اجرای ‌برنامه های جشن پیروزی انقلاب اسلامی الگوی مردم باشند زیرا مردم نگاهشان به مسئولان است و رفتار آنها را به دقت نگاه می کنند.
وی در پایان‌ فضاسازی ادارات‌ متناسب با این ایام و همکاری باسایر ارگان ها در اجرای باشکوه برنامه های جشن دهه فجر را خواستار شد.

اجرای ۵۰ عنوان برنامه ویژه ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان کهگیلویه


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با تبریک ایام دهه فجر گفت: بی شک یکی از بزرگترین انقلاب های جهان، انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران است و مانایی انقلاب اسلامی به سبب حضور مردم و نقش بی نظیر آنها در تمام صحنه‌هاست.
سید کمال‌ دولتخواه گفت: بزرگی انقلاب اسلامی به نسبت سایرانقلاب ها در اسراری است که در آن نهفته است.

دولتخواه افزود: یادواره شهید نورالدینی و پخش مستند زندگی این شهید والامقام‌ و سرکشی از شهیدانقلاب ازمهمترین برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه می باشد.
وی ادامه داد: سایر ادارات و ارگان ها با همبستگی با  بنیاد شهید و سپاه پاسداران عظمت و شکوهمندی انقلاب اسلامی را به تصویربکشند و درجهت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش بیشتری نمایند.
سید عادل‌ رهبریان‌ رییس جمعیت هلال احمرکهگیلویه نیز گفت: اجرای مانور امداد و نجات در جاورده و همچنین برگزاری کاروان های سلامت درمناطق محروم و کمتر برخوردار از برنامه های این جمعیت درایام الله دهه ‌فجراست.


گزارش از سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار