نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تبیین دستاوردهای 39 ساله انقلاب و نظام برای نسل جوان توسط رسانه ملی و نخبگان حوزه‌های دانشگاه و حوزه لازم و ضروری است.
کد خبر: ۵۶۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 02 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: هماهنگی کامل با دشمنان خارجی و ضد انقلاب مانند منافقین و سلطنت‌طلب‌ها، با یک برنامه‌ریزی منسجم و وسیع با پشتوانه غول رسانه‌ای آمریکا صهیونیستی در صدد القای این مسئله هستند که انقلاب و نظام در مقایه با زژیم فاسد پهلوی هیچ خدمتی به مردم نکرده بلکه سبب عقب‌ماندگی مردم نیز شده است.

وی ادامه داد: جنگ رسانه‌ای نظام سلطه و استکبار جهانی و مجموعه‌های ضد انقلاب و متاسفانه برخی از جریان‌های اصلاح‌طلب در یک اقدام مشترک و گسترده در راستای نا امید کردن نظام و ناکام جلوه دادن نظام اسلامی حرکت کردند.

امام جمعه ایلام گفت: رهبری در جمع پرشور مردم قم در خصوص رفع مشکلات مردم نکات مهمی ایراد فرمودند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در این دیدار به چند نکته مهم اشاره فرمودند، معظم له فرمودند تا زخم وجود دارد آزار مگس نیز وجود دارد و دشمن خارجی هم هست، تا زمانیکه نارسایی و نابسامانی در کار وجود دارد این مشکلات هم هست.

لطفی تصریح کرد: اگر مشکل داخلی وجود نداشته باشد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، معظم له فرمودند، برای حل مشکلات باید بر نقاط کلیدی تمرکز شود تا این مشکلات برطرف شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: معظم له از مسؤولان خواستند برای رفع مشکلات مردم بیش از گذشته تلاش کرده و در میدان عمل همه مسؤولان با هم باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: سران فتنه 88 با اقدام ظالمانه علیه نظام و انقلاب مجرم بوده و باید مجازات شوند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: فتنه گران 88 به ویژه سران فتنه با نظام و انقلاب نبودند بلکه برای براندازی نظام و شکست انقلاب با دشمنان هماهنگی کامل داشتند.

وی ادامه داد: فتنه‌گران در فتنه 88 تمام قد در برابر نظام ایستادند و هشت ماه فضای کشور را بحرانی کردند و انقلاب را تا مرز سقوط رساندند و در زمین دشمن بازی کردند و دشمنان تابلودار انقلاب و امام را برای ختم انقلاب امیدوار و با خود هماهنگ کردند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اینها مزدوران وطن‌فروش و خاینین به امام و انقلاب و خون هزاران شهید هستند و از قطار انقلاب پیاده شده و به عنوان خیانتکاران به امام و انقلاب باید محاکمه شوند.

لطفی تصریح کرد: ملاک حال افراد و عملکرد روشن و منش امروز آنهاست، فتنه‌گران که در گذشته با نظام و انقلاب بودند اما در فتنه‌هایی مانند فتنه 78 و 88 در جبهه ضد انقلاب و در اردوگاه ضد انقلاب و آمریکا و رژیم صیونیستی قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: فتنه‌گران با اقدامات خود به جمهوری اسلامی نه گفتند و مرگ بر اصل ولایت فقیه، انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است، در مقابل انقلاب و ولایت فقیه ایستادند و قطعا از دایره انقلاب و نظام خارج شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار