استاندار خراسان رضوی درپیامی به پانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: برپایی این جشنواره در مشهد پویایی و نشاط هنری را به این شهر و فضای آن هدیه کرده است.
کد خبر: ۵۶۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 02 February 2018

به گزارش تابناک : علی رضا رشیدیان در این پیام تصریح کرده است: مشهد شهر امام مهربانی هامهد فرهنگ و هنر و یکی از استوانه های  تئاتر و هنرهای نمایشی کشور است که امسال هم جوانان هنرمندش مانند سال پیش در حوزه تاتر خوش درخشیدند.

وی افزود : هنر سینما در پایتخت فرهنگی جهان اسلام مورد اقبال عموم است و همه ساله با میزبانی جشنواره فیلم فجر این حضور پرشور و استقبال مردمی فضایی متفاوت به دهه فجر انقلاب اسلامی می بخشد.

وی در ادامه از همه دست اندرکاران برگزاری این رویداد بزرگ هنری و همچنین اصحاب فرهنگ که این جشنواره فرهنگی هنری را در خور شان این شهر برپا کردند، قدردانی نمود.

رشیدیان گفت : اینکه سیمرغ جشنواره فجر با اکران در چهار سینما و با حداکثر توان و در اندازه ای فراتر از سایر شهرهای کشور بر مشهد بال گسترانده است مایه مسرت است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد؛ دیپلماسی فرهنگی و هنری در پایتخت فرهنگی جهان اسلام بیش از پیش با برگزاری چنین جشنواره هایی نتیجه بخش باشد  و از همه شهروندان خطه خورشید و دوست داران هنر دعوت کرد با حضور پرشور خود حامی این رویداد بزرگ فرهنگی باشند.

 

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار