کادر فنی تیم فوتبال صبای قم اسامی 19 بازیکن این تیم را برای دیدار خانگی حساس هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی کرد.
کد خبر: ۵۶۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۷ 03 February 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین بازی خانگی فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم رده شانزدهمی جام آزادگان یعنی ایرانجوان بوشهر همسایه خود در جدول رده‌بندی این فصل صف‌آرایی می‌کند.

این در حالی است که بازی‌های دور برگشت از فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان امروز شنبه 14 بهمن ماه وارد هفته پنجم خود می‌شود و 18 مدعی صعود به لیگ دسته اول فوتبال در 9 مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

این بازی‌ها از هفته بیست و دوم لیگ آزادگان به طور همزمان از ساعت 14 برگزار می‌شود و یکی از این بازی‌ها مصاف صبای قم با فوتبال ایرانجوان بوشهر است، مسابقه‌ای که تیم‌های شانزدهم و هفدهم جدول رده‌بندی برای کسب سه امتیاز مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

در این فصل از رقابت‌ها تیم صبای قم تا کنون عملکردی بسیار ضعیف و دور از انتظار داشته و در 11 بازی از 20 مسابقه قبل به حریفان خود در قم و خارج از خانه باخته است، در حالی که از سایر بازی‌ها نیز هفت تساوی و تنها یک پیروزی در کارنامه صبا به ثبت رسیده و این تیم با وضعیت خطرناک خود در انتهای جدول یک بازی معوقه با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی نیز دارد.

با این وضعیت تیم فوتبال صبای قم امروز در دوازدهمین بازی داخل خانه این فصل خود با ایرانجوان بوشهر دیدار کند، مسابقه‌ای که از ساعت ‏14 در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و آن را انور دورانی با کمک علی رعیت و حمید کاوندی قضاوت می‌کند، سعید لهراسبی داور ذخیره بازی است و ناظر بازی نیز حسین عسکری خواهد بود.

در حالی که نماینده قم در این دیدار محکوم به کسب پیروزی است و این آخرین بخت صبا برای امیدواری به بقا در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، اسامی 19 بازیکن صبای قم برای این دیدار نیز از سوی مسعود خسروی سرمربی صبا اعلام شد.

بر این اساس سیدمحمدامین میرداداشی، حمیدرضا محمدی، سیدمجتبی مبینی‌پور، ابراهیم لطفی، علی غلامرضایی، محمدمیلاد آبادی، مسعود ابرقویی، مهدی جعفرپور،‌ محسن کرمی، محمد عرب‌خراسانی، علی مولایی، داوود بهادری، سجاد کرمان، علی احمدی، اسامه کاویان‌پور، جهانگیر عسگری، حمیدرضا پاکیزه، حسن صفرزاده و امیرحسین مثنایی نفرات صبا برابر تیم ایرانجوان بوشهر خواهند بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار