مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبي اظهار داشت:
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبي در همايش تجليل از روابط عمومي هاي برتر دستگاه هاي اجرايي استان از راه اندازی سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات خبر داد.
کد خبر: ۵۶۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 03 February 2018

تابناک خراسان جنوبی: مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبي در همايش تجليل از روابط عمومي هاي برتر دستگاه هاي اجرايي استان از راه اندازی سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار تابناک خراسان جنوبی: در این جلسه عباسعلي بهاری با اشاره به مشکلات موجود در روابط عمومی ها از همکاری مدیران دستگاهها خواست در این موضوع  با واحدهای روابط عمومی همکاری کنند. وی استرس کاری در روابط عمومی ها را بالا دانست و بیان داشت: هر قصور و اشتباهي در روابط عمومی ها مي تواند به برنامه هاي دستگاه اجرايي لطمه بزند.  از این رو باید به روابط عمومي به عنوان يک واحد اداري مهم و داراي جايگاه ويژه نگاه شود.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبي، از راه اندازي کانال تلگرامي اطلاع رساني و نيز سامانه دسترسي آزاد به اطلاعات خبر داد و افزود: در حال حاضر کانال اطلاع رساني استانداري خراسان جنوبي، بيش از يك هزار و ۵۰۰ نفر عضو دارد. کانال تلگرامی استانداری @sko_ir برای علاقه مندان در دسترس است.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبي در این جلسه پیرامون امکانات سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات و زمان پیش بینی شده برای  راه اندازی آن اطلاعاتی ارائه نداد. با این حال به نظر می رسد در صورت اجرای طرح  سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات، شاخص های شفافیت و سلامت اداری و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی به شکل محسوسی ارتقاء یابد. موضوعی که به طور طبیعی حجم کاری بخش روابط عمومی ادارات را افزایش خواهد داد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار