استاندار خراسان رضوی در پیامی به پانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: برپایی این جشنواره در مشهد پویایی و نشاط هنری را به این شهر و فضای آن هدیه کرده است.
کد خبر: ۵۶۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 03 February 2018

به گزارش تابناک : علیرضا رشیدیان در این پیام افزود: مشهد شهر امام مهربانیها، مهد فرهنگ و هنر و یکی از استوانه های تئاتر و هنرهای نمایشی کشور است که امسال هم جوانان هنرمندش مانند سال پیش در این حوزه خوش درخشیدند.
وی اظهار کرد: هنر سینما در پایتخت فرهنگی جهان اسلام مورد اقبال عموم است و همه ساله با میزبانی جشنواره فیلم فجر این حضور پرشورتر می شود و استقبال مردم فضایی متفاوت به دهه فجر انقلاب اسلامی می بخشد.
وی با تشکر از تمام دست اندرکاران برگزاری این رویداد بزرگ هنری گفت: اینکه سیمرغ جشنواره فجر با اکران در چهار سینما و با حداکثر توان و در اندازه ای فراتر از سایر شهرهای کشور بر مشهد بال گسترانده، مایه مسرت است.
رشیدیان در این پیام ابراز امیدواری کرد دیپلماسی فرهنگی و هنری در پایتخت فرهنگی جهان اسلام با برگزاری چنین جشنواره هایی بیش از پیش نتیجه بخش باشد.
وی از شهروندان خطه خورشید و دوستداران هنر خواست با حضور پرشور خود حامی این رویداد بزرگ فرهنگی باشند.
پانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد دیروز با اکران اختصاصی فیلم 'به وقت شام' از ابراهیم حاتمی کیا در پردیس سینمایی اطلس مشهد آغاز به کار کرد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار