سرپرست مجتمع فرهنگی نور به مهر خبر داد؛
سرپرست مجتمع فرهنگی نور گفت: طی سه ماه برگزاری دوره‌های مشاوره تاکنون ۴۵۰ نفر از این دوره‌ها استقبال و در آن حضور داشته‌اند.
کد خبر: ۵۶۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ 03 February 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام حسینعلی اکبری‌نیا  گفت: ۶ نفر از روحانیونی که دارای مدرک دکتری روانشناسی هستند در این مجتمع به شکل متمرکز به خانواده‌ها و مراجعه کنندگان مشاوره می‌دهند.

وی با بیان اینکه این مشاوره‌ها در بخش‌های خانوادگی، تربیت فرزند، مسائل اخلاقی و... است، ابراز داشت: افرادی که می‌خواهند از مشاوره حضوری بهره‌مند شوند باید قبل از مراجعه تماس تلفنی داشته و برای مراجعه وقت بگیرند در عین حال اینکه مشاوره تلفنی هم به افراد داده می‌شود.

سرپرست مجتمع فرهنگی نور به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی هم اشاره کرد و ادامه داد: کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی و مهارتی هم با حضور جمع کثیری از خانواده‌ها به شکل گروهی برگزار می‌شود که مورد استقبال هم قرار گرفته است.

حجت الاسلام اکبری‌نیا بیان کرد: طی سه ماهه برگزاری دوره‌های مشاوره در مجتمع فرهنگی نور ۴۵۰ نفر در بخش‌های مشاوره فردی و کارگاهی حضور داشته‌اند.

وی تعداد کارگاه‌های برگزار شده را ۱۴ مورد دانست و افزود: مهارت ارتباط با همسر، مهارت مواجه با همسر ناسازگار، مدیریت فضای مجازی و تأثیر آن بر خانواده و همسران، سبک زندگی اسلامی و مهارت‌های زندگی از جمله موضوعات برگزاری کارگاه‌ها بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار