وحید جلیلی:
معاون سابق شهردار مشهد با تأکید بر اینکه باید شاکر امکانات و نعمت‌هایی که در اختیار ما قرار دارد باشیم گفت: مسؤولان قضایی کشور باید خدا را شاکر باشند که امکانات و قدرت دارند ولی باید از امکانات و قدرت خود در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی استفاده کند، مسؤولان قضایی باید در برخورد با مفسدین اقتدار داشته باشند.
کد خبر: ۵۶۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 05 February 2018

به گزارش تابناک قم، وحید جلیلی یکشنبه‌ شب در ویژه برنامه ایام دهه فجر که در مسجد امام سجاد (ع) پردیسان برگزار شد اظهار کرد: افراد خدوم و مردمی بسیار زیادی در کشور وجود دارند که مردم آن‌ها را نمی‌شناسند و از خدمات آن‌ها اطلاعی ندارند.

وی افزود: متاسفانه در کشور تنها به بدی‌ها و مشکلات توجه می‌شود و مردم به خوبی‌ها توجهی نمی‌کنند، البته منظور ما این نیست مشکلی در کشور وجود ندارد ولی این‌گونه هم نیست که فقط مشکل داشته باشیم و هیچ نقطه مثبتی وجود نداشته باشد.

معاون سابق شهردار مشهد با تأکید بر اینکه بهتر است نیمه پر لیوان را نگاه کنیم خاطرنشان کرد: اینکه تنها اشتباهات را ببینیم و به خدمات و خوبی افراد توجه نکنیم، ظلم است؛ اگر می‌خواهیم با مفسدان مبارزه کنیم یکی از بهترین روش‌ها این است که در کشور مصلحین را برجسته و آن‌ها را به مردم معرفی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید افراد مصلح، الگو و اسوه باشند ادامه داد: در حال حاضر یکی از اولویت‌های کشور این است که به خدمات افراد مصلح توجه داشته باشیم و آیه قرآن نیز بیان می‌کند که اگر شاکر نعمت‌ها باشید، نعمت‌ها بیشتر می‌شود؛ بدون تردید دلیل کم شدن نعمت‌ها در جامعه، عدم شکر گذاری است.

جلیلی اظهار کرد: در کشور افراد خوب و پاکدست بسیار زیادی وجود دارند که به مردم خدمت می‌کنند و بسیاری از مردم این افراد را نمی‌شناسند و متاسفانه صدا و سیما نیز در معرفی این افراد خوب عمل نکرده است.

وی گفت: هفته گذشته، در یکی از شبکه‌های استانی، خانمی در مورد خانواده و ضرورت محبت در خانواده صحبت کرد، اما متاسفانه هجمه‌های بسیار زیادی به این خانم شد و صدا و سیما نیز منفعلانه عمل کرد.

معاون سابق شهردار مشهد با بیان اینکه تصویری که صدا و سیما از خانواده ایرانی نشان می‌دهد، ایرانی نیست گفت: زمانی که صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران به دلیل صحبت‌های سنتی و ایرانی یک زن که موجب محبت در خانواده می‌شود، منفعلانه برخورد می‌کند، نباید از فعالیت‌های رسانه‌های خارجی علیه جمهوری اسلامی ایران تعجب کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره علیه انقلاب اسلامی ایران توطئه می‌کند گفت: هفته گذشته اسنادی منتشر شد که براساس آن، آمریکا به یک خبرنگار ایرانی برای تهاجم فرهنگی در زمینه حجاب و فعالیت علیه ایران ۲۳۰ هزار دلار پرداخت کرده است اما متاسفانه همچنان نیز افرادی در کشور وجود دارند که توطئه‌های آمریکا را قبول ندارند و ما را متهم به توهم توطئه می‌کنند.

جلیلی عنوان کرد: در شرایطی که دشمن با تمام توان خود تلاش می‌کند تا زشتی‌ها و مشکلات را در کشور برجسته کند، وظیفه ما است که خوبی‌ها و زیبایی‌های جامعه را به مردم نشان دهیم.

وی افزود: در هفته‌های گذشته با دستور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آل‌هاشم، امام جمعه تبریز، نرده‌هایی که در مصلی، صف نماز مسؤولان را از مردم جدا می‌کرد، برداشته شد و این اقدام به این دلیل انجام شده است تا دیگر هیچ دیواری میان مسؤولان و ملت قرار نگیرد؛ این اقدامی بسیار تحسین برانگیز و از جمله‌ اقداماتی است که باید به آن توجه کنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، اقدامی برای برداشتن فاصله میان مردم و مسؤولان در نماز جمعه انجام نشده بود  و در نهایت یک سید ولایی و انقلابی این کار را انجام دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید شاکر امکانات و نعمت‌هایی که در اختیار ما قرار دارد باشیم گفت: مسؤولان قضایی کشور باید خدا را شاکر باشند که امکانات و قدرت دارند ولی باید از امکانات و قدرت خود در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی استفاده کند، مسؤولان قضایی باید در برخورد با مفسدین اقتدار داشته باشند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با هنرمندان کشور بر انس با نهج البلاغه تأکید کرده بودند خاطرنشان کرد: باید در کشور معارف الهی و اسلامی را بازگو کنیم و نسل جوانان را با این معارف آشنا کنیم؛ نهج‌البلاغه نباید در کشور مهجور باشد بلکه باید از معارف آن در متن زندگی خود استفاده کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار