پانزدهمین روز از جشنواره فیلم فجر پس از دو روز نشاط و تلاطم فضایی متفاوت از روزهای پیشین را در پردیس سینما اطلس مشهد تجربه کرد.
کد خبر: ۵۶۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 05 February 2018

به گزارش تابناک : دیشب سینما اطلس مشهد دو فیلم دارکوب و هایلایت را در دو نوبت 18:30 و 20:300 اکران کرد و مردم نظرات متفاوتی را از وضعیت اکران تا کیفیت ساخت فیلم عنوان کردند.

دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی و با بازی مهناز افشار، امین حیایی، سارا بهرامی، جمشید هاشم‌پور و هادی حجازی فر تقریباً شب خوشی در سالن‌های یازده ‌گانه سینما اطلس داشت و البته همه صندلی و سالن‌های سینما پر نشده بود .

یکی از تماشاچیان پس از دیدن فیلم گفت: این فیلم از بهروز شعیبی تفاوت چندانی را از کارهای قبلی او به نمایش نگذاشته است هرچند بازیگری خوبی را در این فیلم شاهد بودیم .


خانمی که این فیلم را دیده بود گفت : این فیلم یک فیلم اجتماعی است و دارای پیام‌های متنوعی است که با بازی خوب بازیگرانی همچون امین حیایی و مهناز افشار منتقل می‌شود اما با واقعیت زندگی هنوز تفاوتی‌های بسیاری دارد.

مرد جوانی هم درباره اکران دارکوب گفت : فیلم دارکوب نمایی دیگر از ابد و یک روز است از زاویه‌ای دیگر و در انتهای فیلم همان احساسی راداریم که بعد از تماشای ابد و یک روز داشتیم.

اما هایلایت فیلمی به کارگردانی و نویسندگی اصغر نعیمی و تهیه‌ کنندگی ساسان سالور یک درام عاشقانه بود که درپردیس سینما اطلس مشهد به نمایش گذاشته شد.

نظر تماشاچیان درباره این فیلم بسیار متفاوت است زیرا موضوعی کاملاً متفاوت و در سلیقه قشر خاصی از جامعه را هدف قرار داده است.

نظر یکی از تماشاچیان این بود که فیلم دارای موضوعی هنجارشکن است و با اصالت‌های خانوادگی مردم فاصله دارد.

تماشاچی دیگری گفت: این فیلم با کارگردان حرفه‌ای و تجربه ساخت فیلم‌های اجتماعی همه آیتم‌های فیلم‌سازی را به‌ خوبی ارائه کرده است اما داستان را دوست نداشتم و نمره خوبی را نمی‌توانم به داستان فیلم بدهم.

مردی هم که به همراه خانواده خود به دیدن این فیلم رفته بود گفت : این فیلم دارای تراز نمایش در جشنواره فیلم فجر نیست زیرا موضوعاتی که امروز یکی از علل طلاق در خانواده‌های ایرانی است خیانت است و به‌ راحتی با یک فیلم نمی‌توان آن را عادی‌سازی کرد.

در زمزمه‌های برخی از تماشاچیانی که از سالن می‌آیند می‌شنویم که این فیلم آنچه انتظارش را داشتیم نشان نداد و محتوی خوبی نداشت.

یکی از تماشاچیان نقدی جدید را درباره این فیلم مطرح می‌کند و می گوید: این فیلم دارای محتوایی بود که می‌توانست به‌عنوان یک تله فیلم یا فیلم کوتاه ارائه شود و تناسبی با مدت‌زمان یک فیلم سینمایی نداشت ، تقریباً نیمی از فیلم ، تصویرهای ساکت و بدون دیالوگ بود .

در انتها برسی گیشه‌ها نشان داد که فیلم دارکوب بافاصله محسوسی نسبت به هایلایت فروش داشته است.
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار