معاون سازمان بسیج رسانه کشور خبر داد؛
معاون سازمان بسیج رسانه کشور گفت : با مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان کمک های مردمی ۳۰ کانکس مبله مجهز به سرویس بهداشتی،حمام و اقلام خوراکی وبهداشتی ، فرش ، پرده برای دریچه ها و سینک ظرفشویی ساخته و به کوهبنان ارسال می شود که در آن واحد قابل استفاده خواهد بود .
کد خبر: ۵۶۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 05 February 2018

حجت‌الاسلام و المسلمین ذکریا نیکویی معاون سازمان بسیج رسانه کشور در گفتگو با کارگران کرمان ؛در خصوص ارسال کانکس به مناطق زلزله زده کرمان گفت : ۳۰ عدد کانکس مبله و پیشرفته برای زنان بی سرپرست و بد سر پرست کوهبنان که از قبل شناسایی شده اند ، پنجشنبه هفته جاری ارسال می گردد.

وی با بیان اینکه پیش از این ۱۰ کانکس دیگر نیز با حمایت و کمک های مردمی به این منطقه اعزام شده بود که اکنون پرونده ارسال کانکس این گروه جهادی به ۴۰ دستگاه رسیده است ، عنوان کرد:بر اساس فراخوان کمکی که به مردم خیر تهران اعلام شده بود، مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان جمع آوری گردید و تعداد ۳۰ کانکس که حاوی سینک آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی ، یک عدد قالی ، هیتر برق ، مواد غذایی و کمک های اولیه ساخته شد که به زودی به کوهبنان می رسد.

وی ادامه داد : کانکس های ساخته شده در ابعاد ۶*۲۵۰ و ۴*۲۵۰ هستند که برای افراد بر اساس جمعیت هر خانوار به آنان تعلق خواهد گرفت مزینت این کانکس ها نسبت به دیگر همتایانش این است که نیاز به زیر سازی ندارند زیرا حاوی جک هایی برای قرار گرفتن در ارتفاع هستند، اما چاه هایی برای آب خروجی از این کانکس ها حفر شده است.

ذکریا نیکویی در پایان خاطر نشان کرد : پنج شنبه هفته جاری همزمان با رسیدن کانکس ها به کوهبنان ، نیز یک تیم پزشکی شامل ، متخصص اطفال ،روانپزشک و کودکان و مقادیر قابل توجهی دارو به این منطقه اعزام می شوند.

 منبع: راه دانا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار