فرمانده انتظامي شهرستان "مرودشت " از تشدید طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکساري نقاط آلوده در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 06 February 2018

تابناک فارس به نقل از مرودشت نا:سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: طرح انتظامي، عملياتي و ارتقاء امنيت اجتماعي در جهت افزايش احساس امنيت عمومي و رضايت شهروندان، با محوريت برخورد با خرده فروشان موادمخدر و مخلان نظم و امنيت به ویژه موتور سواران متخلف با بهره گيري حداکثري از توان انتظامي و عملياتي، در سطح شهرستان مرودشت به اجرا در آمد.

وی افزود: اجراي طرح هاي امنيت اجتماعي يكي از موثرترين راهکار کنترل و کاهش جرائم و آسيب هاي اجتماعي است که با اجراي به موقع و بهينه ي اين طرح ها و با اشرافيت كامل در نقاط آلوده و جرم خيز مي توان زمينه وقوع بسياري از جرايم که ارتباط مستقیم با مواد مخدر دارند، را در سطح شهرستان كاهش داد.

این مقام انتظامي با اشاره به اينکه پليس در راستاي تامين نظم و امنيت به ‌ويژه اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي نيازمند همکاري و مشارکت شهروندان عزيز است، افزود: در این طرح تعداد 27 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر، یک کیلو و 225 گرم انواع مواد مخدر به همراه 10 حقه وافور و پایپ کشف و 5 دستگاه خودرو به علاوه 3 دستگاه موتورسیکلت متعلق به خرده فروشان مواد مخدر توقیف شد.

سرهنگ زراعتیان تصریح کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی همچنین به اجرای طرح ضربتی برخورد با موتور سوارن متخلف و مزاحم اشاره کرد و گفت: تعداد 54 دستگاه موتورسیکلت متخلف که باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی بودند، نیز در این راستا توقیف و به پارکینگ انتقال شدند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت دستگیری 6 نفر سارق از جمله سارق منزل و احشام را از جمله سایر اقدامات این طرح برشمرد که با اشراف اطلاعاتی ماموران و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی حاصل شد.

وی در پایان بار دیگر بر افزايش و ارتقاء امنيت و آرامش و رضايتمندي شهروندان تاکید کرد و گفت: انتظامی شهرستان در این خصوص لحظه‌ اي درنگ نخواهدکرد .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار