رئيس آموزش و پرورش بخش كهك:
رئيس آموزش و پرورش بخش كهك گفت:‌آموزش و پرورش استان در منطقه کهک داراي 44 مدرسه و 3 هزار و 534 نفر دانش‌آموز است.
کد خبر: ۵۶۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 06 February 2018

به گزارش تابناک قم، علی مهجوری ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران و دانش‌آموزان کهک با آیت‌الله علوی گرگانی اظهار کرد: اکثر کسانی که در خدمت آنها هستیم از فرزندان شهدا هستند یا وابستگی به خانواده شهدا دارند.

وی خاطرنشان کرد:‌ آموزش و پرورش استان در منطقه کهک دارای 44 مدرسه و 3 هزار و 534 نفر دانش‌آموز است و 350 نفر معلم در 18 روستا مشغول خدمت هستند.

رئیس آموزش و پرورش بخش کهک با بیان اینکه در تمام روستاهای منطقه کهک مدرسه وجود دارد و دانش‌آموزان در این زمینه مشکلی ندارند گفت:‌ اولویت در اداره آموزش و پرورش و مدارس برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که مورد تأیید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته و در این سند بر موضوع مهم تربیت دینی دانش‌آموزان و انسان موحد تأکید شده است.

وی عنوان کرد:‌ پیگیری می‌شود با برنامه‌ریزی مناسب و امکانات خوب زمینه‌های اجرای این سند مهم را فراهم کنیم که در این زمینه اقدامات مهمی در منطقه انجام شده که از جمله آنها می‌توان به ایجاد مرکز دارالقرآن در منطقه کهک اشاره کرد.

مهجوری خاطرنشان کرد:‌ کانون فرهنگی و هنری دانش‌آموزان در منطقه کهک وجود دارد که این کانون با برنامه‌ریزی صورت گرفته در تمام مدارس فعالیت دارد.

وی با اشاره به توفیقات دانش‌آموزان در منطقه در مقایسه با دانش‌آموزان سطح استان گفت:‌ سال گذشته کسب 45 رتبه استانی در مسابقات مختلف از جمله خوشنویسی، طرح جابر بن حیان و نهج‌البلاغه، اذان، صحیفه سجادیه، تفسیر قرآن، مداحی، انشای نماز، قرائت، ترتیل و حفظ قرآن، احکام، مسابقات کتابخوانی،‌ آزمون‌های پیشرفت تحصیلی، جشنواره نوجوان خوارزمی و المپیاد نانو و قبولی تعداد زیادی در کنکور سراسری و مدارس تیزهوشان را شاهد بودیم.

رئیس آموزش و پرورش بخش کهک با اشاره به برنامه‌ریزی در زمینه همکاری با حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های متنوع برای دانش‌آموزان در سطح منطقه برگزار می‌شود که از جمله آنها بازدید دانش‌آموزان از حوزه‌های علمیه است تا با مسائل حوزه آشنا شوند و ان شاءالله در آینده ورود دانش‌آموزان به حوزه‌های علمیه را شاهد باشیم.

وی دیدار با مراجع تقلید و ائمه جمعه، اجرای برنامه در زمینه اهمیت به امر نماز و اقامه نماز جماعت و... را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار