مسئول بسیج هنرمندان یزد در گفت‌وگو با ايسنا :
مسئول بسیج هنرمندان استان یزد رسالت دانشجويان و نسل جوان را که ذخایر اصلی ملت هستند، آرمان‌گرایی با محور انقلاب و حفظ ارزش‌های انقلاب دانست.
کد خبر: ۵۶۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 08 February 2018

«علی محمد پارساییان» در حاشيه اولین شب شعر اوج هنر استان كه با حضور «غلامرضا بكتاش» شاعر نامي كشورمان در كتابخانه امام علي يزد برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا- منطقه یزد، با اشاره به اهمیت اهتمام به موضوع انقلاب، اظهار کرد: تقریباً چهار دهه از پيروزي انقلاب اسلامي در ايران می‌گذرد و در حال ورود به فاز جدیدی هستیم.

وي با تاكيد بر اهميت زنده نگاه داشتن روح انقلاب كه قدسی بودن و معنوی بودن انسان را معنا می‌دهد،‌گفت: اين در حالي است كه فرهنگ مدرنیته و غربی با این طرز فکر بیگانه است . 

پارساييان افزود: امام راحل(ره) با توجه به دید باز و اشرافیتی که به مردم داشتند، دست به انقلابی اسلامی زدند، حركتي که خیلی از مردم دنیا به این نقطه مجزا از تمام دنیا، چشم امید دارند . 

وي عدم پیروزی افکار و مخالفان ضدانقلابی را نگاه آسمانی انقلاب دانست و گفت: مخالفان و ضد انقلابیون قطعاً در مقابله با انقلاب شکست خواهند خورد چرا که رسالت انقلاب، حفظ  نگاه و پیام آسمانی آن برای نسل‌های بعدی است . 

مسئول بسيج هنرمندان استان در رابطه با رسالت سنگین هنرمندان به عنوان پیش‌قراولان جامعه، تصریح کرد:  هنرمندان باید تفکر انقلاب رو خوب بشناسند چرا كه رسالت‌شان خیلی سنگین است و اين در مورد شعرا که ناقل افکار انقلابی هستند، اهميت ويژه‌تري پيدا مي‌كند.

پارسائیان رسالت دانشجويان و نسل جوان را که ذخایر اصلی ملت هستند، آرمان‌گرایی با محور انقلاب و حفظ ارزش‌های انقلاب دانست و افزود: اکثر مسئولیت‌های ایده‌آل بايد بر دوش جوانان باشد چرا که بدون هیچ گرایشی می‌توانند هر تفکر و عملکردی را نقد کنند.

به گفته وي، نسل فعلی انقلاب هدف اصلی سرمایه‌گذاری‌های دشمن محسوب می‌شود لذا زنگ خطری است تا بدانیم نبايد نسل دوم و سوم ما از تفکر و هدف انقلاب جدا شوند . 

این مسئول ادامه داد: جوانان باید با اندیشه‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری به نحوي آشنا شوند تا حقیقت انقلاب برایشان روشن شود، چرا که نسل کنونی اکثراً دوران انقلاب را ندیده‌اند و فاصله انداختن میان انقلاب و جوانان برای دشمن راحت‌تر خواهد بود.

پارساييان در پايان نيز فعالیت‌های بسیج هنرمندان استان در دهه فجر را يادآور شد و گفت: كانون‌هاي بسيج هنرمندان در اکثر شهرستان‌ها در حال فعالیت هستند و برگزاری نمایشگاه‌های انقلابی در اردکان و میبد و ابرکوه، نمایش‌های انقلابی در برخی از شهرستان‌ها، شب شعرهای متعدد در شهرستان یزد و جشن‌هایی در شهرستان خاتم از جمله مهمترین برنامه‌های این بخش فرهنگی در ايام الله مبارك است.

يادآور مي‌شود؛ برنامه شب شاعر اوج هنر که توسط انجمن شعر بسیج هنرمندان از دو سال پیش آغاز به فعالیت کرده است با دعوت متولدین هر فصل به اجراي برنامه شعرخوانی و مشاعره مي‌پردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار