زمان و مکان راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی اعلام شد.
کد خبر: ۵۶۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 10 February 2018

به گزارش تابناک : مسیر راهپیمایی در مشهد روز یکشنبه ۲۲ بهمن از میدان پانزده خرداد تا حرم  مطهر رضوی اعلام شد.

زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در سبزوار ساعت ۱۰ صبح از مسجد جامع تا میدان کارگر، نیشابور ساعت ۹۹ صبح از ابتدای خیابان شریعتی تا چهارراه انقلاب وتربت حیدریه ساعت ۹ و ۳۰۰ دقیقه صبح از میدان امام خمینی به سمت میدان بسیج اعلام شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان‌های گناباد، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام خمینی به سمت میدان بسیج، کاشمر ساعت ۱۰ صبح از میدان مرکزی به سمت امامزاده سید حمزه و درگز ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از چهار راه کلات به سمت مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

راهپیمایی در شهرستان‌های بجستان ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از چهار راه انقلاب به سمت مصلی نماز جمعه، سرخس ساعت ۱۰ صبح از چهار راه امام خمینی به سمت مصلی نماز جمعه و قوچان ساعت ۱۰۰ صبح از خیابان امام خمینی به سمت میدان شهرداری با حضور مردم ولایتمدار ومه ولات ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از چهار راه مسجد جامع به سمت دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان‌های تایباد ساعت ۹ صبح از میدان سعدی به سمت چهار راه امامت، فریمان ساعت ۱۰ صبح از میدان امام رضا تا میدان امام خمینی و تربت جام ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان شهدا تا مقابل استادیوم ورزشی اعلام شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان‌های خلیل آباد ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از مقابل آموزش و پرورش به سمت مسجد جامع، جوین ساعت ۱۰ صبح از رو به روی حوزه علمیه آیت الله خامنه‌ای تا مسجد جامع شهر نقاب و جغتای ساعت ۹ و ۳۰۰ دقیقه صبح از میدان شهرداری به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر‌های زاوه ساعت ۱۰ صبح از میدان معلم به سمت گلزار شهدای گمنام، خوشاب ساعت ۱۰ صبح از ابتدای بولوار امام رضا به سمت فرمانداری، بردسکن ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان توحید به سمت میدان مرکزی و باخرز از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام خمینی به سمت فرمانداری با حضور مردم متعهد و مومن برگزار می‌شود.

در شهر‌های چناران زمان و مسیر راهپیمایی، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از ابتدای خیابان طالقانی به سمت چهار راه شهدا، داورزن ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان شهدا به سمت مصلی و فیروزه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از چهار راه بعثت به سمت گلزار شهدای گمنام اعلام شد.

در شهر‌های خواف راهپیمایی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام خمینی تا میدان معلم، رشتخوار ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از ابتدای بولوار شهید سعادتی تا مسجد علی بن ابی طالب و کلات ساعت ۱۰ صبح از میدان شهرداری به سمت مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

زمان و مسیر‌های راهپیمایی در شهر‌های طرقبه ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی تا مصلی نماز جمعه، شاندیز ساعت ۹ صبح از میدان شهدا تا مسجد جامع و گلبهار ساعت ۱۰ و ۳۰۰ دقیقه صبح از بولوار پرند به سمت مسجد امام خمینی اعلام شد.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار