مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر چهار هزار و 667 واحد مسکن روستایی در نقاط مختلف این استان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۶۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 10 February 2018

به گزارش تابناک : سیدرضا موسوی نیا روز شنبه افزود: این واحدها از محل طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی که از سال 86 در استان با استفاده از تسهیلات آغاز شده، ساخته و آماده بهره برداری شده است.
وی اظهار کرد: بازسازی یکهزار و 667 واحد مسکن روستایی در شهرستان های بردسکن، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، تربت جام، جغتای،‌ جوین، چناران، خواف، درگز، رشتخوار، زاوه،‌ سبزوار، سرخس، طرقبه شاندیز، فریمان،‌ قوچان، کاشمر، گناباد، بجستان، مشهد، مه ولات، نیشابور و کلات در مجموع با اعتبار یکهزار و 400 میلیارد ریال انجام گرفت.
وی بیان کرد: در چهارچوب فعالیت های دولت یازدهم بیش از 21 هزار واحد مسکن روستایی در استان بهسازی و نوسازی شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه فجر 16 طرح هادی روستایی با اعتبار 29 میلیارد و 907 میلیون ریال در 19 روستای استان در قالب ایجاد و آسفالت معابر، زیباسازی روستا و برخی اقدامات زیرساختی دیگر به بهره برداری رسید.
موسوی نیا افزود: این طرحها در مناطق روستایی شهرستان های بجستان، تایباد، خواف، سرخس، قوچان، کلات، فریمان و بردسکن اجرا شده است.
وی خاطر نشان کرد: دولت یازدهم طرح هادی را برای 601 روستای خراسان رضوی تهیه و در 373 روستا اجرایی کرد.
افزون بر یک میلیون و 700 هزار نفر از جمعیت 6 میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی در سه هزار و 300 روستای این استان سکونت دارند. از 35 هزار دهیاری کل کشور نیز 2 هزار و 353 دهیاری متعلق به خراسان رضوی است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار